نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
هشدار جدی ساپینتو: به من هم اگر اینجا نباشم بیشتر خوش می‌گذرد!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

در روزهای گذشته عنوان شد که تمرینات تیم استقلال در روزهای آینده به مدت ۴،۵ روز تعطیل می‌شود تا این تیم از روزهای اول سال جدید کارش را برای بازگشت به لیگ آغاز کند اما ظاهراً شرایط تفاوت کرده است.

بازیکنان تیم استقلال در روزهای گذشته پس از پیروزی مقابل فولاد خوزستان تصور می‌کردند که شاید تمرینات تیم شان بعد از بازی مقابل نساجی مازندران در چارچوب دیدار تدارکاتی روز بیست و هفتم اسفند ماه تعطیل شده و تا سوم فروردین ماه به تعطیلات نوروزی بروند اما ظاهراً امروز سرمربی استقلال برنامه را به شکل دیگری تغییر داده است.

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال که ارتباط خوبی با هواداران تیمش برقرار کرده و حمایت قاطعانه آنها را هر روز در صفحه شخصی‌اش دنبال می‌کند، با توجه به علاقمندی بالای مردم و هواداران استقلال به خودش امروز در حاشیه تمرین استقلال صحبت‌هایی را به شاگردانش منتقل کرد که نشان دهنده وضعیت حساس پیش روی این تیم در هفته‌های باقی مانده تا پایان لیگ است.

سرمربی پرتغالی استقلال پیش از شروع تمرین در سخنانی که با شاگردانش داشت به آنها گفت که این روزها، روزهای شاد و خوشحال کننده‌ای برای مردم ایران و بازیکنان تیمش است اما نباید این روزها باعث شود استقلال از مسیری که در پیش گرفته خارج شود.

هشدار جدی ساپینتو: به من هم اگر اینجا نباشم بیشتر خوش می گذرد!

او در بخشی از صحبتش به شاگردان خود گفت: «همه ما دوست داریم در روزهای سال نو کنار خانواده باشیم اما در حال حاضر خانواده دوم ما بیش از هر زمانی به ما احتیاج دارد. خانواده دوم ما کسی نیست جز استقلال و هوادارانش. این جمعیت چند میلیونی چشم‌شان به ساق پای شماست».

ساپینتو در ادامه این صحبت‌ها به شاگردانش گفت: «من هم دوست دارم استراحت کنم و کنار خانواده‌ام باشم و این زمان هر چقدر بیشتر باشد به من بیشتر خوش می گذرد اما الان وقت استراحت ما نیست، استراحت بماند برای پایان این فصل. ما امروز باید بیش از هر چیز شرایط خوبمان را حفظ کنیم تا در بازگشت دوباره به مسابقات به روزهای بعد از جام جهانی دچار نشویم».

سرمربی استقلال با اشاره به این موضوع که درس مهمی از وقفه ایجاد شده در تعطیلات جام جهانی گرفته اشاره به شاگردانش گفت در روزهای آینده همه باید در تمرینات حضور داشته باشند و فقط مرخصی کوتاهی برای ایام سال نو در اختیارشان قرار خواهد داد تا دوباره به سرعت به تمرینات برگردند و از شرایط مسابقه دور نشوند.

یادآور می شود؛ تیم استقلال تا پیش از آغاز روند بردهایش از بازی با ملوان در ۵ دیدار لیگ برتری پس از جام جهانی یک برد(مقابل صنعت نفت ابادان)، دو تساوی(روبروی پرسپولیس و مس رفسنجان) و دو باخت(به تراکتور و سپاهان) را تجربه کرده بود و از ۱۵ امتیاز موجود در این ۵ هفته تنها ۵ امتیاز گرفت و ۱۰ امتیاز را از دست داد.

هشدار جدی ساپینتو: به من هم اگر اینجا نباشم بیشتر خوش می گذرد!

تیم استقلال در پایان مسابقات رسمی خود در سال ۱۴۰۱ طی ۲۳ بازی موفق شد به امتیاز ۴۶ دست یافته و در رده دوم جدول رده بندی بعد از سپاهان قرار بگیرد. این تیم در حال حاضر با صدر جدول سه امتیاز فاصله داشته و یک امتیاز از تیم رقیب همشهری اش بالاتر است. این وضعیت باعث شده تا سرمربی تیم استقلال نسبت به شرایط خوب تیمش احساس امیدواری زیادی برای کسب عنوان قهرمانی پیدا کند.

از اردوی تیم استقلال خبر می‌رسد که ساپینتو با بررسی دقیق و تفکیک جزء به جزء بازیهای تیم خودش و دو رقیب صدرجدولی دیگرش، تمام جوانب امر را در نظر گرفته و به همکارانش گفته از این لحظه تا پایان فصل هیچ کس حق استراحت ندارد و همه باید با تمام توان و قدرت برای کسب موفقیت در هفت بازی باقی مانده با هم متحد و همراه باشند.

تیم استقلال امروز نیز یک جلسه تمرین را پشت سر گذاشت و فردا هم تمرین خواهد کرد. قرار است بازیکنان تیم استقلال روز شنبه هفته آینده در چارچوب‌های دیدار دوستانه مقابل تیم نساجی مازندران به میدان بروند. آخرین دیدار این دو تیم در دور برگشت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرزاد IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    با این مربی پر انرژی و خستگی ناپذیر قطعا هر دو جام‌ رو می گیریم ساپینتو با اومدنش لیگمونو جذاب کرد.💙ممنون مستر ساپینتو💙😍

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی