۰
ستاره ملی پوش ایران؛ سرمربی خارجی استقلال شخصاً به من پیشنهاد داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک ملی پوش ایران می‌گوید استراماچونی همیشه به دنبال جذب او بوده است.

سعید عزت اللهی هافبک ملی پوش ایران در خصوص پیشنهاد استقلال می‌گوید:  استراماچونی از زمانی که به استقلال آمد با بنده تماس گرفت و به‌صورت مستقیم با هم صحبت کردیم. از قبل این سرمربی از من شناخت خوبی داشت و با توجه به اینکه بازی‌های جام‌جهانی روسیه و همچنین فیلم‌های قبلی‌ام را مشاهده کرده بود خودش مستقیم با من تماس گرفت و اتفاقا در آن برهه زمانی خیلی تلاش کرد تا این اتفاق بیفتد که متاسفانه در آن زمان نشد با هم همکاری کنیم.

اما وقتی به قطر رفت و به محض اینکه هدایت تیم قطری را عهده‌دار شد، دوباره ابتدای فصل با من تماس گرفتند که به‌خاطر مشکلاتی که به‌دلیل رضایتنامه و این مسائل وجود داشت باز هم این امر محقق نشد. تا اینکه در نیم‌فصل بالاخره موفق شدیم باشگاه دانمارکی را راضی کنیم رضایتنامه‌ام را به‌صورت قرضی صادر کند تا بتوانم بالاخره شاگرد استراماچونی در الغرافه شوم.

خوشحالم توانستم با این سرمربی همکاری و زیر نظرش بازی کنیم. در هر صورت تجربه شیرینی بود و همیشه با او در ارتباط هستم و گاهی با هم صحبت می‌کنیم. او بسیار مربی فنی و خوبی به‌شمار می‌رود و از لحاظ اخلاقی برای من همیشه جایگاه بسیار بالایی داشته‌اند و امیدوارم هرجا هستند موفق باشند و اگر قسمت شود در آینده باز هم با هم همکاری داشته باشیم که حتما باعث می‌شود بیشتر از تجربیات وی استفاده کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی