نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
دعوت از بازیکن دورگه برای بازی کنیا - ایران/ تیم ملی ایران تیمی با کلاس جهانی است
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا به دیدار تدارکاتی با ایران واکنش نشان داد.

فدراسیون فوتبال کنیا به صورت رسمی اعلام کرد که تیم ملی این کشور در تاریخ ۲۸ مارس (۸ فروردین) در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف ایران می‌رود. تیم ملی ایران پیش از این دیدار با روسیه در تاریخ ۳ فروردین در ورزشگاه آزادی را قطعی کرده بود.

به این ترتیب تیم تحت هدایت امیر قلعه نویی در فیفادی پیش رو دو مسابقه تدارکاتی انجام خواهد داد. هدایت کنیا بر عهده «انگین فیرات» ترکیه‌ای است که سابقه کار در باشگاه‌های سایپا و سپاهان ایران را دارد. فیرات همچنین در یک مقطع زمانی دستیار علی دایی در تیم ملی ایران بود.

فیرات درباره دیدار با ایران گفت: ایران یک تیم در کلاس جهانی است و در رتبه اول آسیا قرار دارد. بازی با یک حریف سرسخت فرصتی است تا بازیکنانمان را با فوتبال سطح بالا آشنا کنیم و تفاوت بین جایی که هستیم و جایی که می‌خواهیم باشیم را بدانیم.

وی افزود: بازی مکرر مقابل تیم‌های کلاس جهانی به ما کمک می‌کند تا در لحظه مهمی که در مسابقات مقدماتی جام جهانی بازی می‌کنیم آماده باشیم. ما می‌توانیم با تیم‌های ضعیف‌تر بازی کنیم و پیروزی‌های آسان‌تری کسب کنیم، اما این در لحظه مهم کمکی به ما نمی‌کند.

سرمربی کنیا که تیمش نزدیک به یک سال اردو و مسابقه‌ای نداشته است، خاطرنشان کرد: ما مشتاقانه منتظریم تا بازیکنانمان را ببینیم. بیش از ۵۰۰ روز است که همدیگر را ملاقات نکرده‌ایم، بنابراین این اردو برای دور هم جمع شدن و یادگیری دوباره با هم بازی کردن است.

فیرات همچنین چند بازیکن دو رگه هم به تیم ملی کنیا دعوت کرده است از جمله «دانیل آنیمبه» مدافع دانمارکی الاصل که کاپیتان تیم ملی زیر ۲۳ سال دانمارک بوده و «آلفرد اسکریون» مهاجمی که در نروژ بازی می‌کند. انگین فیرات می‌گوید این کار عمدی است.

سرمربی کنیا تاکید کرد: ما به یک سیستم استعدادیابی بهتر نیاز داریم تا بازیکنانی را پیدا کنیم که برای بازی در کنیا در دسترس هستند و آنها را زودتر متقاعد کنیم که این کار را انجام دهند. این بازیکنان مزیت دارند زیرا برخی از آنها حتی در تیم‌های ملی اروپایی در رده‌های سنی نوجوانان بازی کرده‌اند بنابراین از نظر تاکتیکی و ذهنی آماده هستند. سایر کشورهای آفریقایی این کار را انجام می‌دهند و ما نیز باید همین کار را انجام دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • ت IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    ماهم دورگه و ایرانی الصل زیاد داریم
    • محمد IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
      به نظرم بیراوند
    • محمد IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
      لر اصیل ترین قوم ایرانی
  • قهرمانی US ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    مبارکه تیمی که یکسال دورهم جمع نشده شاهکارتاج ونبی هست باافغانستان بازی می کردیم خوش بحال امیرخان گروهبان قندیلی که درمقابل تیم دوم روسیه یه مساوی هم بگیره شاهکار .چهارتا هم طارمی وآزمونراگه بیاندبه کنیامی زنند.افتخارامیرخان.کنیا تیم چندم دنیاست.
  • سیامک IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    تویی که با پرچم امریکا برای مربیان ایرانی نظر میدهی مثل آنها از شیر مردان ایران بی اطلاع هستی خداوند به راه راست هدایت کند
  • ارش IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    خب قرار نیست تمام بازی های دوستانه با تیم های تراز اول دنیا باشه خب میخوان ی مهک بخوره تیم اون بنده خدا ها هم دلشون خوش بشه بلاخره رودررو طارمی آزمون جهانبخش قرارمیکیرن
  • محسن IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    به عنوان یک پرسپولیسی معتقدم که باید از امیر قلعه‌نویی حمایت کنیم. اما انتخابش برای تیم ملی در گذشته اشتباه بود‌، چون تجربه کمی داشت. شاید اون موقع یکی مثل یاوری مربی تیم ملی می‌شد، شرایط به کلی فرق می‌کرد.
    • از نژاد ماد DE ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
      داداش قربونت برم البته یه نگاه کن توموقع ام یازده بازی کرد ۱۰برد و ۱شکست داشت کلا همه مبهوت موندن که چرا قلعه نویی کنارگذاشته شد
  • قاسمی IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
    خدا را چه دیدی شاید این بار قهرمان شدیم چون نتیجه هر بازی را اتفاقات و زیرکی بازیکنان مشخص می کنن
  • محمد IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
    من پرسپولیسی ولی قلعه راخیر دوست دارم چون تعصبی کورنیست وبا پرسپولیسی ها هم دوست هست
  • تبریزی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
    عزیزان بزارید یک مثال براتون بزنم یک موتور سیکلت رو هر چقدر هم موتورش رو تقویت کنی فقط مدت زمانه شتاب اولیه تغییر میکنه یعنی اگر سرعتش ۱۲۰ باشه همون ۱۲۰ رو میتونه پر کنه نه بیشتر، فقط سریعتر شتاب میگیره .حالا هر مربی رو هم که بیارن کاری نمیتونه انجام بده چون مشکل از پایه وجود داره و مدارس فوتبال توانایی کشف استعداد و تربیت فوتبالیست رو نداره مشکل فوتبال ما اینه .بعنوان مثال در کشتی ما هر کشتی گیر کارنامه ای از یادگیری و عملی کردن فنون رو از نو نهالی داره بخاطره همین هم حرفی در جهان برا گفتن داره اما انتخاب بازیکن فوتبال در ایران به چند عامل بستگی داره ،پول ،پارتی ،روابط سیاسی ،و غیره اساسا پیشینه بازیکن از نو نهالی مورد توجه قرار نمیگیره
  • نعیم دریس پور IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
    ارزوی موفقیت برای تیم ملی کشورم وامیرخان.امیدوارم تیم ملی درجام ملتهای آسیا موفق باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی