نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
با وجود به اشتباه مردود شدن گل سپاهان برابر پرسپولیس؛ دکتر نمره منفی نگرفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود اشتباه محرز داوری در مصاف پرسپولیس – سپاهان بیژن حیدری داور این بازی از ناظر داوری نمره منفی نگرفته است.

باشگاه سپاهان در این باره نوشت: در جریان دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیستم و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه آزادی، اشتباهات داوری واضحی رخ داد که می توانست سرنوشت بازی تغییر دهد. باشگاه سپاهان که در این فصل در موارد متعدد از اشتباهات داوری متضرر شده، این بار ضمن احترام به مجموعه داوران زحمتکش فوتبال، از تیم داوری مصاف خود با پرسپولیس شکایت و مستندات خود را به نهادهای مربوطه ارائه نموده‌است.

اما چرا بیژن حیدری در این بازی با وجود مردود اعلام کردن گل درست سپاهان از ناظر داوری نمره منفی دریافت نکرد؟ دلیل این موضوع این است که گل تیم سپاهان به اشتباه از سوی کمک داور اعلام شد و بیژن حیدری تقصیر نداشت و در موضوع آفساید نمی توانست، تصمیم اشتباه کمک داور را نقض کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مهاجر IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    داور بازی مدنظر شما پیام‌حیدری بوده و شما به اشتباه بیژن حیدری که پزشک هست رو در نظر گرفتید خبر رو اصلاح کنید
  • مهدی IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    در رابطه با مصدومیت ابوالفضلی کمک داور بازی تراکتور _ استقلال هم به اشتباه گفته بودین که با سعید مهری برخورد داشته ، در حالی که با میرزایی برخورد کرده بود . در کل یه کم دقتتون رو بالا ببرید.
  • اسماعیل IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    چرا نباید ازاین اقا طریف وتمجید نشه از اقای افشار ازاین بیشتر توقع نیازداشت فغانی بااینهمه تجربه بین الملی کجاست همین اقای افشار کاری کرد کارستان کاری که خیلی ازاقایانی که درمنصب هستند ونخبه ها ازاین مملکت رفتن یکبار گفتم صحنه آفساید عمری را ببینید زمان گل سپاهان شماره نوازنده سپاهان درست مثل صحنه محمد عمری هست حالا باید دکتر نمره بیست داده بشه بعد یکی پیدا نشد بگه چرا داور بازی حرفی که ایشان صوت زده رو برای این بازی گذاشته شد کجای دنیا اینکار انجام میدن بخاطر اینکه ایشان این بازی را جبران کنه
  • محمد دربه IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    کاملا درست و حق با داوروسط است و اشتباه از کمک داور بود
  • Razdell IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    گل درست بودمقصرکمک بود.جام امسال برای سپاهان هست وبازیه جام حذفی اگرمغانلو احمدزاده نورافکن محروم نبودن فکربکنیدایاباز پرسپولیس این سپاهان مورایس بی حاشیه وآدم باکلاس رومیبرد ..🤔

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی