واکنش عجیب چند استقلالی‌ها به تحریم تمرینات/ این بازیکنان از جواب دادن طفره رفتند!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سه بازیکن استقلال که دیدار سایپا را از نزدیک مشاهده می‌کردند، ترجیح دادند درباره حواشی امروز باشگاه صحبتی نکنند.

در شرایطی که بازیکنان استقلال به دلیل عدم دریافت مطالباتشان تمرین امروز را تحریم کرده بودند، حضور سه بازیکن این تیم به نام‌های آرمان رمضانی، ابوالفضل جلالی و زبیر نیک‌نفس در استادیوم پاس قوامین و تماشای دیدار سایپا و شمس آذر قزوین در نوع خود جالب توجه بود. 

رمضانی و جلالی که سابقه عضویت در سایپا را دارند، برای تماشای دیدار تیم سابقشان به استادیوم رفته بودند. دیداری که در نهایت با پیروزی ۲ بر یک خودروسازان به پایان رسید تا این تیم برای صعود به لیگ برتر امیدوار بماند.
در پایان این دیدار، آرمان رمضانی و زبیر نیک نفس، ۲ بازیکن استقلال از مصاحبه با رسانه‌ها خودداری کردند و تنها این ابوالفضل بود که برای لحظاتی آن هم درخصوص وضعیت تیم سابقش به صحبت پرداخت. 


جلالی درباره حضور در استادیوم و خوشحالی بابت پیروزی سایپا اظهار داشت: خدا را شکر که سایپا برنده شد. خوشحال هستم. به هر حال تیم قدیمی ما محسوب می شود.

وی درباره اینکه برای بازگشت سایپا به لیگ برتر شانسی را متصور است یا خیر، اظهار داشت: ان‌شاءالله که این اتفاق رخ دهد. چون سایپا یک تیم شایسته است و عدم حضور این تیم در لیگ برتر حیف است.
مدافع استقلال ادامه داد: من به همراه علی قلی‌زاده، مهدی ترابی و کریم انصاری‌فر بازیکنان سابق سایپا هستیم که در جام جهانی حضور داشتیم. باز هم می‌گویم، سایپا باشگاهی است که حتما باید در لیگ برتر باشد و ان‌شاءالله برای این منظور، مدیران کمک کنند.

سپس و در شرایطی که جلالی با سوال خبرنگاران درخصوص عدم دریافت مطالبات و تحریم تمرین روبرو شد، محل مصاحبه را ترک کرد و از پاسخ در این خصوص طفره رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی