نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
برادر دنی آلوس
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برادر دنی آلوس به ژوانا سانز حمله کرد و از درخواست جدایی او انتقاد کرد.

نی آلوس، برادر دنی آلوس، در استوری اینستاگرام خود سخنانی از رونی کولوسو را منتشر کرده که برخی آن را حمله به ژوآنا سانز تعبیر کرده‌اند.

در این نقل قول آمده است: «به شما توصیه‌ای می‌کنم. این حتی برای من هم خوب است. هرگز از کسی انتظار درک، توجه و وفاداری نداشته باشید. باید هوشیار باشیم زیرا همان کسی که کار خوبی در حق شما انجام می‌دهد، فردا شما را به زمین می‌اندازد و بی‌رحمانه شما را له می‌کند.»

پیام تند نی آلوس علیه ژوآنا سانز

این پیام ساعاتی پس از آن منتشر شد که ژوآنا سانز از طریق رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد که مرحله جدید زندگی خود را بدون دنی آلوس آغاز می‌کند. سانز در اینستاگرامش نوشت: «هرگاه به او نیاز داشتم کنارم بود. همیشه در هر راهی من را حمایت کرد، همیشه من را به رشد تشویق می‌کرد، همیشه عشق می‌ورزید، توجه نشان می‌داد... پذیرفتن این که این آدم می‌تواند من را هزاران تکه کند خیلی برایم سخت است.»

این اولین بار نیست که برادر دنی آلوس پیام‌هایی علیه ژوآنا سانز منتشر می‌کند. نی آلوس قبلا در مورد اینکه سانز در یک مهمانی در دبی رقصیده بود هم چند سطر پر از طعنه نوشت و از او انتقاد کرد: «خانم‌ها و آقایان این ژوآنا سانز است، کسی که از مرگ مادرش بسیار رنج می‌کشد. او هنوز سوگوار است و اگر این درد برایش کافی نیست باید بدانید که همسرش به دلیل اتهام تجاوز زندانی است.»

ژوانا سانز چند ماه پیش درخواست کرد که در این لحظات حساس او را بیشتر درک کنند و در مورد اینکه تصور دیگران از وضعیت زندگی او با واقعیت مطابقت ندارد هم صحبت کرده بود. او پس از مرگ مادرش در اینستاگرام نوشت: «اگر من را در حال لبخند زدن یا رقصیدن دیدید من را تنبیه یا قضاوت نکنید، این کارها فقط یک قدم دیگر برایم است تا زخم‌هایم را به شیوه خودم درمان کنم، آنطور که مادرم دوست داشت».

سانز در آخرین نامه خود خاطرنشان کرد که هرگاه این فوتبالیست به او نیاز داشت در کنارش خواهد بود، اگرچه اظهار داشت که خودش را بیشتر دوست دارد. در هر صورت این جملات مانع نی آلوس نشد و او را آرام نکرد.

این مطلب را هم بخوانید: شوک بزرگ به دنی آلوس وارد شد/ خداحافظی رسمی همسر با یک نامه

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی