نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
۳ |
۰
قلعه‌نویی هم مثل کی‌روش/ این شرط برای هردو یکسان است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شرط مهم در قرارداد کارلوس کی‌روش، سرمربی پیشین تیم ملی در قرارداد امیر قلعه نویی، سرمربی جدید تیم ملی هم لحاظ خواهد شد.

در قرارداد منعقده از سوی فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش آمده بود، در صورت رضایت فدراسیون فوتبال از عملکرد تیم ملی در جام جهانی قرارداد این مربی برای جام ملت‌ها تمدید خواهد شد. به خاطر دو شکست تیم ملی در جام جهانی که یکی از آنها بسیار سنگین بود، اعضای هیات رئیسه تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش را تایید نکردند و در نهایت فدراسیون فوتبال مجبور شد به همکاری با کارلوس کی‌روش پایان دهد.

قرارداد با امیر قلعه نویی از سوی فدراسیون فوتبال تا پایان جام ملت‌ها است و در صورتی که تیم ملی با عملکرد این مربی در جام ملت‌ها موفق عمل کند این قرارداد برای مقدماتی جام جهانی تمدید خواهد شد.

فدراسیون فوتبال همواره قرارداد با سرمربی تیم ملی در همه پایه‌ها و همه تیم‌ها را مرحله به مرحله پیش می برد و تا اکنون دیده نشده فدراسیون فوتبال با سرمربیان تیم ملی قرارداد بلند مدت امضا کند.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرامرز IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
    یکی از فاکتورهای دخیل در این ایجاد رضایت تغییر نسل و عوض کردن سبک بازی ست که فشار افکار عمومی را بر هیات رییسه فدراسیون وارد خواهد کرد در نمونه مشابه شک نکنید که اعضا به باقی ماندن کی‌روش رای می دادند مثلاً مطمئنید امین حزباوی بهتر از پور علی گنجی نیست؟یا محمد کریمی میلاد سرلک رضا شکاری محمد عمری و... بهتر از بسیاری از لژیونرهای بی خاصیت که تنها دقایقی محدود در تیم شأن بازی می کنند نیستند؟ و جالب تر این که سن شان هم برای بازی کردن در جام جهانی بعدی مناسب نخواهد بود یا لژیونری که مثلاً در فلان تیم حوزه خلیج فارس بازی می کند و هوای سلامتی پای خودش را دارد تا قرارداد هنگفتش تمدید شود؟ یا لژیونری که در بهمان تیم اسکاندیناوی ته جدول بازی می کند ؟مشابه های جوان‌تر و با انگیزه تری درون لیگ برتر ندارند؟ یا فلان بازیکن تیم سرخابی که فرم سینوسی دارد یک روز در عرش است و یک روز زیر فرش .پس با همه کاستی ها باید به تیم برتر شخصیت داد باور کنید تغییر نسل و عوض کردن سبک تیم ملی انگیزه‌ای خواهد بود برای تیم های لیگ برتری برای ایجاد این تغییرات.چون خواهی نخواهی تیم های لیگ برتری از تیم ملی الگو می گی
  • حمید IR ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    منم موافقم باید جسارت داشت بازیکن های ۱۸ تا ۲۰ ساله رو بازی داد ،این همه بازیکن جوان خیلی خوب داریم
  • ناصر IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    فدراسیون از ترس هواداران ووفضای مجازی جرات نکرد با کیروش قرارداد ببندد هرچند کیروش قبل از شروع مسابقات با قطر توافق کرده بود. فدراسیون تمایل شدیدی برای ماندن کیروش بی دستاورد داشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی