نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
شاید گزینه تیم ملی ایران شغلش را عوض کند/ رنار در آستانه ترک عربستان
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اخباری که از فدراسیون فوتبال فرانسه بیرون آمده، ممکن است هروه رنار تیم ملی فوتبال عربستان را ترک کند.

در شرایطی که عربستانی‌ها خود را آماده دو بازی دوستانه در فیفادی مارس می‌کنند، فدراسیون فوتبال فرانسه فردا یا پس فردا نام سرمربی بعدی تیم ملی زنان فرانسه را تعیین خواهد کرد.

به گزارش رو پاریزین، هیچ تردیدی در نتیجه وجود ندارد و پس از یک مصاحبه جدید با ویدئو به نظر می‌رسد قرار است این پروژه به هروه رنار، سرمربی فعلی تیم ملی عربستان، محول شود که هیچ خبری مبنی بر تمدید قراردادش با تیم ملی عربستان منتشر نشده و تنها فعالیت او در این تیم، اعلام نفرات الاخضر برای دو بازی دوستانه پیش رو است.

به نوشته لو پاریزین هفت چهره برای هدایت تیم ملی زنان فرانسه نامزد شده‌اند که پس از گفت‌وگوهای کمیته فنی را گزینه‌ها، تردیدی نیست که رنار گزینه اول تیم ملی فرانسه خواهد بود.

با انتشار این خبر باید دید که واکنش عربستانی‌ها به این موضوع چیست و آیا این خبر از حد شایعه فراتر می‌رود یا نه، چرا که در حال حاضر و در صورت ترک این پست از سوی وی، آنها باید به سرعت برای جام ملت‌های آسیا، یک مربی مقبول جدید برای تیم ملی انتخاب کنند؛ کسی که بتواند از نظر محبوبیت در حد این سرمربی باشد.

پیش‌تر از قول رنار گفته شده بود که او تمایل چندانی برای ادامه همکاری با تیم ملی عربستان ندارد و از بودن در ریاض آنچنان راضی نیست اما باید دید چه اتفاقی در این مسیر رخ می‌دهد.

سرمربی عربستان تماس‌هایی غیررسمی نیز برای پذیرش هدایت تیم ملی ایران در ابتدای ماجرای کناره‌گیری کی‌روش داشت که این مسئله به دلیل قیمت بالای او منتفی شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین پور IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
    مربی داخلی باید الویت داشته باشد ، جهت تیم ملی ، افتاد ، آقای قلعه نوعی ، و آقای مایلی کهن ، آقای علی دایی بهترین گزینه ها هستند.افتاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی