نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
قلعه‌نویی علیه لیست کی‌روش/ ۶ بازیکن حاضر در جام جهانی قطر خط خوردند!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی، تفاوت‌های مهمی بین لیست امیر قلعه‌نویی و کارلوس کی‌روش دیده می‌شود.

سرانجام لیست تیم ملی فوتبال کشورمان برای برپایی اولین اردو با هدایت امیر قلعه‌نویی اعلام شد.

علاوه بر توضیحاتی که فدراسیون فوتبال در مورد نفرات غایب در این اردو ارائه کرده؛ امیر عابدزاده، کریم انصاری‌فرد، علی کریمی، میلاد محمدی و ابوالفضل جلالی جز نفراتی هستند که نسبت به جام جهانی در لیست تیم ملی حضور ندارند.

همچنین مرتضی پورعلی گنجی نیز جزء نفرات حاضر در جام جهانی بود که با وجود حضور در قطر به دلیل مصدومیت جایی لیست اعلامی قلعه‌نویی ندارد.

ضمن اینکه در لیست جدید تیم ملی حضور نفراتی مانند حسین پورحمیدی (آلومینیوم اراک)، محمدامین حزباوی و عارف آغاسی (فولاد خوزستان)، آرمین سهرابیان و رضا شکاری (گل گهر)، محمد کریمی (سپاهان) و محمد حسین اسلامی (ذوب آهن)، نشان می‌دهد توجه کادرفنی جدید به بازی‌های لیگ برتر بیشتر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • فرامرز IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
    امیر عابدزاده و کریم انصاری فرد در تیم کی روش هم ذخیره بودند ابوالفضل جلالی هم بعد از جام جهانی اصولاً بازی به آن صورت نکرد در ضمن او هم جز بازیکنان اصلی کی روش نبود میلاد محمدی هم که براساس خبر خود شما جز لیست بود اما مشکل مصدومیت دارد درباره پور علی گنجی هم باید گفت که مصدوم است پس دعوتش منطقی نیست یعنی منطقی که نگاه کنیم تفاوت تنها در دعوت نکردن از یک بازیکن یعنی علی کریمی ست البته نمی دانیم که او هم مصدوم هست یا نه ؟ به عبارت دیگر تغییراتی ست که حتی اگر کی روش هم سرمربی می ماند به احتمال فراوان انجام می شد
  • کامیکازه IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
    واقعاً بناحق رفته بودن جام جهانی ، همینطور حسینی کیسه
  • رضا اس‌اسی IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    تمام حس‌های درونی اردشیرخان گواه لیست است‌وبس... ابراهیم‌های‌تقی‌پور یا دروازبان‌ه بود سال بعد شد گلر تیمش راستی کنعانی مشک منکراتی وشکاری?حل شد فقط مهدی‌قائدی مشکل خانوادگیش ازدو لیست تیم ملی تحریم است شک نکنید Afc-Fifa با ..‌! لابی نمیکنند اینبار مقدماتی حذف هستیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی