فقط یک نفر می‌تواند این همه  ظلم در حق فوتبال ایران بکند/ بازیکنان پرسپولیس بی‌مسئولیت شده‌اند
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مثل اینکه امسال بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بی‌مسئولیت شده‌اند.

محمود شافعی درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست مقابل سپاهان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، اظهار داشت: پرسپولیس بعد از باخت مقابل سپاهان که حریف مستقیمش در راه قهرمانی‌ بود، تا حدود زیادی از شرایط ایده‌آل دور شد. ضمن اینکه تیم‌های استقلال و سپاهان که چند هفته قبل در تعقیب پرسپولیس بودند هم اکنون با اختلاف ۴ امتیازی و یک امتیازی بالای سر پرسپولیس در رده اول و دوم جدول لیگ قرار دارند. ادامه این روند اصلاً به سود پرسپولیس نیست و اگر باز هم این گونه امتیاز از دست بدهد فاصله امتیازی بیشتر هم خواهد شد.

وی افزود: در سال‌های قبل پرسپولیس بردهای بهتر و اقتصادی‌تری را به دست می‌آورد، ولی مثل اینکه امسال بازیکنان بی‌مسئولیت شده‌اند. این فصل جذب بهترین بازیکنان در دستور کادر فنی قرار داشت و انصافاً رضا درویش مدیرعامل باشگاه بهترین بازیکنان را جذب کرد تا پرسپولیس این فصل است مشکلی از این بابت نداشته باشد. بازیکنان به شاد کردن دل هواداران این تیم بزرگ آسیا هیچ اهمیتی نمی‌دهند و شرایط را درک نکرده‌اند که با قهرمانی پرسپولیس خیلی‌ها زندگی می‌کنند و نباید آن‌ها را در این شرایط ناامید کرد.

مخالف مربی داخلی برای تیم ملی هستم 

کارشناس فوتبال در مورد دیدار پرسپولیس با مس رفسنجان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر که قرار است در روز یازده فروردین ماه در رفسنجان برگزار شود، تاکید کرد: اگر پرسپولیس با دقت و تمرکز در ادامه بازی‌های خودش ظاهر شود، می‌تواند در هفته‌های باقیمانده، جبران مافات کند. در این ۷ بازی امکان دارد که استقلال و سپاهان امتیاز از دست بدهد به شرطی که پرسپولیس هم تمام بازی‌هایش را پیروز شود. بازیکنان باید بهترین عملکرد خود را در زمین به نمایش بگذارند.

پیشکسوت فوتبال در خصوص انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی یادآور شد: قلعه‌نویی بهترین گزینه‌ داخلی فوتبال ایران بود برای سرمربیگری تیم ملی بود، اما مخالفت مربی داخلی هستم. اعتقاد دارم مربی داخلی اصلاً به درد فوتبال ایران نمی‌خورد، چون لژیونرهای زیادی داریم. آیا مربیان ایرانی می‌توانند به بازیکنانی نظیر مهدی طارمی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و ... چیز جدیدی یاد بدهند؟

فدراسیون دنبال کاسبی خودش است

وی ادامه داد: فدراسیون دنبال کاسبی خودش است، ابتدا گزینه‌های داخلی را مطرح کرد و سپس به دنبال گزینه‌های خارجی رفت. در نهایت یک مربی ایرانی را برای سرمربیگری تیم ملی انتخاب کرد. این مثل یک جوک می‌ماند و فدراسیون فوتبال فقط با این موضوع مردم را فریب داد. فدراسیون به فاجعه تیم‌های رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید اهمیت نمی‌دهد. در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تیم‌ ویتنام که در قاره آسیا حرفی برای گفتن نداشت نتایج خوبی گرفت. عراق که ورزشگاه‌هایش را ما می‌سازیم پیشرفت کرده است و تیم جوانان ما را شکست می‎‌دهد. ظلمی که مهدی تاج به فوتبال ایران می‌کند را هیچ کس نمی‌تواند انجام بدهد.

شافعی درباره دیدار تدارکاتی ایران و روسیه خاطرنشان کرد: بازی‌های تدارکاتی مزایا و معایبی دارد، اما معایب دیدار با روسیه برای ایران بیشتر است. روسیه که ۲ سال از بازی‌های بین‌المللی محروم شده است، می‌خواهد چه بار مثبتی به تیم ملی ایران اضافه کند؟ باید تیم ملی فوتبال ایران برای حضور پرقدرت در جام ملت‌های آسیا با تیم‌های قدرتمند اروپایی همچون ایتالیا و کرواسی یا سایر تیم‌ها در این سطح بازی کند. بازی‌ها و برنامه‌های تیم ملی فوتبال ایران در این زمانه دیگر در حد جوک است و چیزی به فوتبال ایران اضافه نمی‌کند تا پیشرفتی حاصل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رحیمی IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    مگر مربیان خارجی چیزی یاد میدن کیروش سه دوره جام جهانی سرمربی بود و با تمام حمایتهای مختلف چه ایرادی داره برای یک دوره هم به یک هموطن وقت داده بشه مشکل ما همینه که چون آبی هست و قرمز نیست پس خوب نیست به قول مایلی کهن کیروش بین چهار تیم مارو چهارم کرد لابد اگر ایرانی بود مارو پنجم یا ششم میشدیم تو گروه
  • سلام IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    تا زمانی که عبدی مهاجم ثابت‌ تیم نباشه پرسپولیس نتیجه نمی‌گیره حتی جام حذفی هم از دست میره آخه غیر عبدی کی می‌خواد گلزنی کنه عیسی که هر چند بازی شانسی دروازه خالی نصیبش بشه یا شیخ دکوری که دروازه‌ را چند متر اونورتر می‌بینه یا پریرا که تک به تک صددرصد گل را خراب می‌کنه مثل سپاهان که اونم بعد ۶ بازی ی موقعیت اصلا یحیی با نيمکت نشین کردن عبدی ثابت کرده موقعیت پرسپولیس براش مهم نیست فقط پول دلار درصد واقعا عبدی مشکل فنی نداره
  • محمد IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    تا يحيي هست پرسپولیس قهرمان نمیشه بهترین بازیکنان تیم رو بیرون کرد وبازیکنان بنجل خرید بازیکنای رفته رو نگاه کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی