نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را آقای تاج!/ ۲ ستاره استقلالی شرایط حضور در لیست تیم ملی را داشتند
منبع: آنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رسول کربکندی پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: سرمربی تیم تقریبا نام تمامی بازیکنانی که آماده بودند را در لیست اولیه خود قرار داده است و الان زمان انتقاد از او نیست.

رسول کربکندی درباره لیست قلعه‌نویی برای تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تقریبا همه بازیکنانی که در خارج و داخل ایران بازی می‌کنند به لیست تیم ملی دعوت شده‌اند، البته من نام قدوس را در لیست ندیدم شاید در باشگاه‌ها شرایط خوبی نداشت، اما به احتمال زیاد در مراحل بعدی او هم در ترکیب تیم قرار بگیرد. البته نمی‌توان از همان ابتدا وارد مسائل ریز مربی شد، به هر حال قلعه‌نویی تازه هدایت تیم را برعهده گرفته و تفکرات خاص خودش را دارد. سرمربی تیم تقریبا نام تمامی بازیکنانی که آماده بودند را در لیست اولیه خود قرار داده است و باید در مسابقات و بازی‌های تدارکاتی هدف و برنامه‌هایشان مشخص شود.

صیادمنش و قایدی شرایط حضور در لیست تیم ملی را داشتند

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد غیبت صیادمنش و قایدی اظهار داشت: این دو بازیکنان شرایطی داشتند که می‌توانستند جزء نفرات باشند، ولی قلعه‌نویی نمی‌توانست ۵۰ نفر را دعوت کند و شاید در مراحل بعدی این بازیکنان را هم ببیند. به هر حال سرمربی تیم باید بهترین‌ها را برای حضور در جام ملت‌ها انتخاب کند، به همین خاطر فکر می‌کنم باید کمی فرصت داد تا بازیکنان را بشناسد. من فکر می‌کنم الان زمان انتقاد نیست و برای انجام آن زود است و باید ببینم شرایط به چه صورت پیش می‌رود.

آقای تاج! چه چیزی را باور کنیم؟

کربکندی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی عنوان کرد: دیشب مطلبی می‌خواندم که نوشته بود تاج برای انتخاب سرمربی خارجی تیم ملی پول نداشت، اما برای دستیار خارجی پول دارد! نمی‌دانم کدام یک از این موضوعات درست است و ما حرف چه کسی را باور کنیم! به قول معروف نمی‌دانیم دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را! قلعه‌نویی از ابتدا در لیست اولیه مربیان بود و نکته جالب اینکه اولین نفری هم بود که انصراف داد؛ فدراسیون هم مشخص بود به دنبال مربی خارجی بود، اما تصمیمات عوض شد.

قلعه‌نویی بهتر از هر کسی می‌تواند تیم را جمع کند

وی تأکید کرد: طبیعی است که در این مقطع حرف و حدیث زیاد است؛ اما فکر می‌کنم از بین مربیان ایرانی کسی که بتواند از پس تیم و لژیونرها بربیاید قلعه‌نویی است، ولی قبول این مسئولیت شهامت می‌خواست، چون جام ملت‌ها بسیار سخت است. با توجه به سطح تیم‌های آسیایی که در جام جهانی دیدیم و با میزبان عربستان کار سختی پیش‌رو داریم. یک بار قلعه‌نویی طعم عدم نتیجه‌گیری و سوزاندن خود را چشیده و حالا باز با چه تفکری برگشته امیدوارم موفق باشد.

سرمربی تیم تنها باید به فکر نتیجه‌گیری در جام ملت‌ها باشد

وی در مورد اهداف تیم ملی با قلعه‌نویی گفت: در حال حاضر مهم‌ترین مسابقه پیش رو تیم ملی جام ملت‌ها و نتیجه‌گیری در این مسابقه است. البته به نظرم سرمربی تیم ملی می‌تواند عده‌ای بازیکن جوان را به بازیکنان باتجربه اضافه کرد و نیازی هم نیست که همه بازیکنان باتجربه به تیم ملی دعوت شوند، اما ما از تفکر سرمربی بی‌خبر هستیم و مسلما مربی که بعد از شکست در جام ملت‌ها در یک مقطع سخت‌تر هدایت تیم ملی را برعهده می‌گیرد قطعا باید به نتیجه فکر کند و مردم را از انتخابی که شده راضی نگه دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • استقلالی اصیل IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    جام ملت‌ها برای امثال کره و ژاپن آزمون آماده سازی جوانان آینده داره برای جام جهانی اونوقت برای ما مدرسه پیرمردایی مثل امیری ویرانوند حاج صفی و شجاع و...و یک مربی سبک علی اصغری دهه شصتی. الان تیم ملی به بازیکنایی مثل عمری یاسین سلمانی فلاح قائدی حسین زاده حزباوی جلالی حردانی محبی اللهیار علیرضا رضایی در کنار چند نفر با تجربه آماده مثل مجید حسینی روزبه و طارمی
    • Ali IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      ملاک سن بازیکنان نیست بلکه اثرگذاری آنان مهم است مثلا اگر یک جوان و یک باتجربه هردو دریک سطح از آمادگی باشند تجربه ی مربیگری میگوید که باتجربه از جوان برتر است ،مهدی قائدی اگر مانند محمدعمری کمی وزنش را بیشترکند و آماده هم باشد هرمربی که باشد اورا دعوت خواهدکرد اما درحال حاضر بدلیل وزن کم هر بازیکنی که به او تنه بزند قائدی مغلوب خواهدشد و توپ و موقعیت را از دست خواهد داد و عملا تیم را ده نفره خواهدکرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی