نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
۲ |
۰
استقلال حریف نساجی نشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار تیم‌های استقلال و نساجی در روزهای پایان سال ۱۴۰۱ با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

ظهر امروز(شنبه) تیم‌های استقلال و نساجی طی یک دیدار تدارکاتی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در این مسابقه که به میزبانی نساجی و در ورزشگاه کارگران تهران برگزار شد، مهدی قایدی استقلال را در دقایق ابتدایی روی غفلت مدافعان حریف پیش انداخت. در نیمه دوم داور یک پنالتی به سود استقلال گرفت که سجاد شهباززاده این ضربه را به گل تبدیل کرد. با وجود اینکه برد استقلال در این بازی دوستانه حتمی به نظر می رسید اما تغییرات ایجاد شده در ترکیب آبی‌ها و انگیزه بالای بازیکنان نساجی سبب به تساوی کشیده شدن بازی شد.

در دقیقه ۷۸ علی داوران بازیکن جوانی نساجی با یک شوت از راه دور گل اول تیمش را به ثمر رساند اما این پایان کار نبود. در حالی که همه منتظر سوت پایان مسابقه بودند، آداما مهاجم خارجی نساجی روی یک ارسال از کنار با ضربه سر دروازه استقلال را گشود تا بازی با تساوی دو بر دو پایان یابد.

نکته قابل توجه اینجا بود که استقلال و نساجی چند هفته قبل در قائمشهر به تساوی یک بر یک رسیده بودند و حالا بازی دوستانه دو تیم در تهران هم با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

بعد از این مسابقه دوستانه تمرینات استقلال و نساجی چند روز و به خاطر تعطیلات نوروز تعطیل شد و بازیکنان دو تیم از اولین روزهای سال جدید کار خود را برای مسابقات آینده شروع خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    زنده باد مهدی قایدی
  • مرتضی حجتی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    قایدی 💙💙💙💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی