عکس| دومین اقدام هماهنگ بازیکنان استقلال علیه مدیریت باشگاه
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان استقلال با انتشار تصویری از عارف غلامی، به حمایت از هم تیمی خود پرداختند.

روز گذشته بود که باشگاه استقلال اطلاعیه ای را صادر و اعلام کرد که ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد عارف غلامی، مدافع این تیم کسر شده است. علت این موضوع نیز انتشار استوری علیه باشگاه و تحریک بازیکنان به تعطیلی تمرین تیم عنوان شده است. 

روز پنج شنبه بود که بازیکنان استقلال در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات خود، از برگزاری تمرین خودداری کردند. شب این اتفاق نیز تمامی بازیکنان با انتشار یک استوری مشترک، خواستار پرداخت مطالبات خود شدند. 

عکس| دومین اقدام هماهنگ بازیکنان استقلال علیه مدیریت باشگاه

در این میان، عارف غلامی به عنوان رهبر این اعتصاب معرفی شد و کمیته انضباطی آبی ها نیز با صدور احضاریه ای، از غلامی خواست تا در نشستی در این خصوص شرکت کند که مدافع استقلال در این جلسه حاضر نشد. آبی ها نیز شب گذشته و در یکی از سریعترین احکام صادر شده، ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد غلامی را کسر کردند. 

ظهر امروز، سیدحسین حسینی به عنوان کاپیتان استقلال، یک استوری در حمایت از غلامی منتشر کرد و نوشت: «الان زمان مناسبی نیست که باشگاه و بازیکن روبروی هم باشند. اگر تصمیمی بوده، تیمی بده؛ نه تصمیم یک نفر.» 

در ادامه نیز اکثر بازیکنان استقلال، با انتشار تصویری از عارف غلامی، به حمایت از هم تیمی خود پرداختند. تا لحظه نگارش این خبر، مهدی قایدی، سجاد شهباززاده، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی، کوین یامگا و... از جمله نفراتی هستند که به حمایت از هم تیمی خود پرداخته و ناراحتی خود بابت حکم صادره از سوی کمیته انضباطی باشگاه علیه عارف را اینگونه نشان داده اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    بابا پول بده..عیدی بده...700میلیارد را بابا خواهد داد
  • مرتضی مقدم IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    نمیخاد پول ماچو رو جور کنی حاجی همین مخارج جاری باشگاهو تامین کن ،بازیکنو برا درخواست حقوقش دم عید دیکتاتوری تنبیه نکن ما میگیم تو مدیری تقصیر قبلیا بوده بقیش .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی