امیر قلعه نویی - تیم ملی فوتبال ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران سعی کرد با انتخاب گزینشی دستنیارانش، مساوات را رعایت کند.

امیر قلعه‌نویی اعضای کادر فنی تیم ملی را در اولین اردوی پیش رو معرفی کرد.

*سعید الهویی دستیار قلعه نویی در گل گهر سیرجان، مرد شماره ۲ تیم ملی است. این مربی البته در گل گهر سیرجان ارتقای درجه پیدا کرد و سرمربی این تیم هم شد.

*رحمان رضایی مدافع اسبق تیم ملی و پرسپولیس هم به جرگه دستیاران امیر پیوست تا به مساوات و توازن قرمز و آبی، خدشه ای وارد نشود.

*علی اصغر قربان علیپور، آلین دینکا و علی کمانگری (آنالیزور) هم جزو کادرفنی تیم ملی تا این لحظه هستند و گفته می شود شاید وحید هاشمیان یا رضا عنایتی هم به تیمِ فنی قلعه نویی ملحق شوند.

همه دستیاران امیر قلعه نویی در تیم ملی تا این لحظه/ رعایت مساوات؛ حفظ سهمیه گل گهر و حضور یک چهره پرسپولیسی!

چنان که می دانید انتخاب دستیار و اعلام لیست تیم ملی، جزو پر مناقشه ترین ماجراهای تیم ملی محسوب می شوند و اصولا سرمربی را در این زمینه وادار به پاسخگویی می کند. قلعه نویی اما همانند تمام مربیان سابق تیم ملی در این راستا، اختیار تام دارد و باید با انتخاب های او کنار آمد؛ حتی اگر مثل امروز، مدیررسانه ای که با خودش به گل گهر برده هم در هتل المپیک آفتابی شود...

آن فردی که بابت نتایج تیم ملی به افکار عمومی پاسخ می هد، قطعا خود قلعه نویی است و مربیان و چهره هایی هم که به جمع او اضافه شده اند، لابد به کار تیم ملی می آیند که امروز در هتل المپیک (برای برگزاری نخستین اردو در زمان امیر) دیده شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ساسان ... IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    بسم الله !!باند بازی ورفیق بازی ..مافیا بازی تسویه حساب شخصی بازی با این و آن در زمان به قدرت رسیدن ژنرال خان به سلامتی شروع شد خدا آخر عاقبت تیم ملی را با تین رویه ختم به خیر کند انشالله
  • مرتضی مقدم IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    اصلا نمیفهمم چرا باید مساوات رعایت بشه ،چرا باید چهارتا ابی چهارتاهم حتما قرمز باشه ،اینکه از گل گهر بازیکن و مربی ببره با توجه به شناختی که ازشون داره قابل درکه ولی نمیفهمم چرا جای انتخاب شایسته باید انتخاب رابطه ای و رنگی باشه ؟ که چهارتا پیج حمله مجازی نکنن؟ مربی ای که قد انتخاب ادماش قاطعیت نداره و از حمله چهارتا نوجوون میترسه مشخصه احتیاط رو سرلوحه کارش قرارداده ،این یعنی باید منتظر بازی فیکسه امثال حاج صفی و امیری و نیمکت نشینی یا خط خوردن امثال نورافکن و عمری و ... بقیه جوونا باشیم تا سرمربی با ارامش همون تیمه کیروشو با یکی دوتا تغییر روونه مسابقات کنه. شایدم قبل معرفی شدنش اینارو باهاش بستن که فلانی و فلانی آتو دارن ازمون فلانی و فلانی هم وزیر و وکیل پشتشونه فلانی هم که اصلا اصل جنسه و پیرهنشو برا فلان بالا زده، باید باشن اینا انتخاب بقیه با خودت
    • X IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      خود آقای قلعه نویی که اعلام نکرده برای رعایت مساوات انتخاب کرده دستیاراشو، این احتمالیه که خبر ورزشی داده. شاید چنین فکری نکرده باشه خودش و‌معیاری داشته باشه.
    • مرتضی مقدم IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      کاری به کادر فنیش ندارم ،لیستی که داده(که موقع نگارش نداده بود) بازیکنایی که دعوت داده ،اینکه یسری بدون درخشش خاصی هستن همیشه ،مگه باشگاهه که عضو بشن و باشن ؟ مگه ما بازیکن کم‌ داریم که یکی مثل حاج صفی هنوز دعوت میشه ؟مگه داره بارسلونا بازی میکنه؟ یموقع علی دایی بود بنده خدا هنوز لژیونر بود و گل هم میزد همه میگفتن چرا هست که وقتی رفت هم جاش نیومد مثلش ،ولی یه دفاع چپ دوزاری چرا باید باشه جز بخاطر رای و همدستی قبل جام جهانی؟
  • شاْن تیم ملی راحفظ کنید IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    تیم ملی ایران یعنی آئینه تمام نمای ورزش و فوتبال ایران لطفا پای هر کَس و ناکسی را به آن باز نکنید بخصوص در سطح مربیان و کادر فنی دقت کنید مربیان شناخته شده و کارنامه دار و موفق را انتخاب کنید واقعا امیر قلعه نویی میتواند از کارنامه کاری رحمان رضایی و الهویی دفاع کند ؟ فرهاد مجیدی با آن سن کم در استقلال کمک مربی یا دستیاری مثل مستر پین را جذب کرد که هم کارنامه دار بود هم از خودش با تجربه تر و پخته تر بو اگر قرار است کسی کمک کند باید توانمند باشد فقط همدلی یا رفاقت کافی نیست
    • Ali IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      مجیدی مسترپین را انتخاب کرد اما کارکرد هردونفرشان داره روز به روز آشکارتر میگردد.
    • ارتش سرخ پایتخت DE ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      امیر قلعه نویی گرگ بارون دیده فوتبال ایرانه. فرهاد مجیدی به یک سرمربی در سایه نیاز اساسی داشت!
  • ذ IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    هاشمیان هم خوبه
  • سلام بر شما IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    با این سیستم کادر فنی همان بهتر که تا پایان بازی های آسیایی با ایشان قرار داد نبندند
  • شهریار DE ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    نشریه های حرفه ای و معتبر دنیا وقتی عکسی چاپ می کنند که ماشینی در آن دیده می شه، پلاکش رو شترنجی می کنند. فقط جهت اطلاع گفتم !
  • ناشناس IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    اي كاش آقاي قلعه نويي علاوه بر به روز رساني علمي و تخصصي خود در فوتبال از طريق دوره هاي آموزشي مدرن بين المللي، مطالعات در زمينه ادبيات گفتاري، روانشناسي، فلسفه ، منطق و … هم داشته باشد كه بهتره بتواند با مخاطب امروزي ارتباط مثبت برقرار نمايد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی