۰
سردار آماده بازی مقابل بایرن مونیخ/ آزمون در انتظار فرصت بزرگ
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره ایرانی بایر لورکوزن در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل بایرن مونیخ حضور ندارد.

تیم فوتبال بایر لورکوزن که سردار آزمون در آن عضویت دارد، از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه بایر آرنا مقابل تیم رده دومی بایرن مونیخ قرار گرفته تا یکی از دیدارهای هفته بیست و پنجم بوندس لیگا را برگزار کند.

سردار آزمون که سه شب قبل در مسابقه برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل فرنس‌واروش مجارستان در ترکیب بایر لورکوزن قرار گرفته و حضور ۷۱ دقیقه‌ای در زمین داشت، امشب برابر بایرن مونیخ کار را از روی نیمکت آغاز می‌کند.

ستاره ایرانی بایر لورکوزن که بخاطر حساسیت رقابت‌های باشگاهی به اردوی تیم ملی اضافه نخواهد شد، نخستین بازی خود برای این باشگاه را در زمستان سال گذشته با حضور کوتاه مدت مقابل بایرن مونیخ انجام داد و در دور رفت این فصل هم به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت که امیدوار است امشب هم فرصت درخشش برای تیمش را به دست بیاورد.

سردار آزمون که در فصل جاری بوندس لیگا ۱۴ بازی انجام داده و موفق شده دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد، در دو حضور ثابت خود مقابل فرایبورگ و هرتا برلین در این فصل گلزنی کرده که می‌خواهد پس از یک هفته در بوندس لیگا، دوباره برابر بایرن مونیخ تیمش را به گل برساند.

تیم فوتبال بایر لورکوزن با ۱۰ پیروزی، چهار مساوی و ۱۰ شکست در این فصل ۳۴ امتیازی و تیم نُهم جدول بوندس لیگا است که در صورت برتری مقابل بایرن مونیخ احتمال دارد یک پله صعود کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی