بایرن مقابل ستاره سابقش به زانو درآمد!/ ژابی محبوب دورتموند شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در دیداری حساس از هفته بیست‌وپنجم بوندس‌لیگای آلمان، بایرلورکوزن موفق شد در خانه‌اش با نتیجه ۲-۱ از سد بایرن‌مونیخ بگذرد و این تیم را از صدر به زیر بکشد.

ورزشگاه بای آرنا میزبان حساس‌ترین نبرد هفته بیست‌وپنجم بوندس‌لیگای آلمان بین بایرلورکوزن و بایرن‌مونیخ بود که این بازی را لورکوزن میزبان با نتیجه ۲-۱ برد.

نیمه نخست با این که لورکوزن چند فرصت خوب داشت، اما تیزهوشی بایرنی‌ها باعث شد به یک گل برسند. شوت آرام یاشوا کیمیش با برخورد به پای مدافع لورکوزن در دقیقه ۲۲ تبدیل به گل نخست بایرن شد.

نیمه دوم را لورکوزن تهاجمی شروع کرد تا این که خطای پنالتی با استفاده از VAR روی امین عدلی اعلام شد و اسکیل پالاسیوس آن را در دقیقه ۵۶ تبدیل به گل مساوی کرد. اتفاق مشابه در این دیدار رخ داد و دوباره داور به امین عدلی به دلیل تمارض کارت زرد داد، اما با بازبینی صحنه متوجه شد خطا روی این بازیکن رخ داده و پنالتی اعلام کرد. ضربه‌ای که در دقیقه ۷۳ باز هم اسکیل پالاسیوس تبدیل به گل کرد.

این باخت باعث شد بایرن ۵۲ امتیازی باقی بماند و دورتموند ۵۳ امتیاز جای این تیم را در صدر جدول بگیرد. بایرلورکوزن هم با ۳۷ امتیاز به رده هشتم جدول رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی