نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
۳ |
۰
تماس قلعه‌نویی با سردار آزمون و طارمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سردار آزمون و مهدی طارمی فعلا در اردوی تیم ملی حضور ندارند.

این احتمال وجود دارد سردار و طارمی هم به‌زودی خود را به اردوی تیم ملی برسانند، اما جالب است بدانید که چند روز قبل امیر قلعه‌نویی با هر دو نفر و البته علیرضا جهانبخش تماس گرفت و جویای آخرین وضعیت آن‌ها شد.

تیم سردار یعنی لورکوزن امشب با بایرن مونیخ بازی داشته و علیرضا جهانبخش هم در بازی حساس تیمش مقابل آژاکس که در خانه حریف برگزار شد، عملکرد خوب و مثبتی داشت به طوری که پایه‌گذار یکی از سه گل فاینورد بود.

امیر قلعه‌نویی مثل مربیان قبلی تیم ملی روی مهدی طارمی حساب ویژه‌ای باز کرده و امروز هم در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت هیچ اشکالی ندارد که در تیم ملی بازیکن‌سالاری داشته باشیم. قلعه‌نویی از همان روزهای اول حضورش در تیم ملی با لژیونرهای سرشناس کشورمان در تماس بود و حالا باید دید دقیقا چه زمانی شاهد حضور آن‌ها در اردوی تیم ملی خواهیم بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غزل US ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    یک ساعت پیش تیتر زدین سردار از تیم ملی کنار کشید الان گذاشتین احتمال حضورش در تیم ملی😐
  • غزل US ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    یک ساعت پیش تیتر زدین سردار از تیم ملی کنار کشید الان گذاشتین احتمال حضورش در تیم ملی😐
  • پرهام IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    ما علی دای جواد نکونام همین رحمان که حالا دعوت شده کمک مربی شده اقا خداداد کریم باقری همین قلعه نوی گل محمدی باقری اصدیلی هاشمیان پیروانی و خیلیای دیگه مثله عابدزاده البته پدر وووووو خیلیا که همشون بخام بگم زیادن این پیش کسوتا ما داریم همه فوتبالی نمیزارن توی فدراسیون ازشون استفاده نمیکنند رفتم یکی مثل کفاشیان و اونای که این ادما دوباره اوردن خودشون باید برن با اینا به جای نمیرسیم ما باید این عزیزا را بزاریم سرکار تو فوتبالمون تا نتیجه بگیریم نه یک مشت دلقک که فقط به فکر جیب خودشونند با این افتضاحی که سر قرارداد ویتمولس در اوردنند باز اومدنند سر کار خدایا مگه داریم مگه میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی