نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
دلیل عدم واکنش ستاره استقلال به لیست قلعه‌نویی چه بود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیش بینی می‌شد، یکی از بازیکنانی که از اردوی استقلال به تیم ملی دعوت شود، مهدی قایدی باشد. بازیکنی که در دور برگشت در ترکیب استقلال خوش درخشیده است.

مهدی قایدی در آخرین بازی استقلال در برابر فولاد هم گلزنی کرد تا با خاطره ای خوش به استقبال سال نو برود. او انتظار داشت یکی از مدعوین به تیم ملی باشد اما امیر قلعه نویی در کمال تعجب این بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت نکرد!

سرمربی جدید تیم ملی که متوجه این تصمیم عجیب شده است امروز در کنفرانس خبری پیرامون مهدی قایدی صحبت کرد و گفت: «هر لیستی صحبت های خاص خودش را دارد، مهدی قایدی در ۶ و ۷ بازی گذشته کیفیت خلی خوبی داشت، شاید اوایل خیلی خوب نبود و حالا در اردوهای بعدی تلاش بیشتر کنند، شاید در لیست بعدی جابجایی شود. خیلی از بازیکنان شاید لیاقتشان بود در تیم ملی باشند اما این لیست به افکار ما نزدیک تر است. شاید در لیست بعدی جابجایی شود و نفراتی که شایسته تر هستند، دعوت شوند، فیفا دی ما در خردادماه است و زمان بیشتری داریم. افراد دیگر هم بودند که می‌توانند کمک کنند. در فوتبال کشور ۴۰۰ بازیکن داریم و باید در تیم ملی ۲۰ نفر را دعوت کنیم و انتخاب آن ها بر اساس اولویت های تاکتیکی است.»

اما مهدی قایدی هیچ واکنشی به تصمیم امیر قلعه نویی نشان نداد. چه خوب و چه بد! گفته می‌شود مهدی قایدی به این خاطر در مورد مشکلات مالی تیم استقلال و همین طور عدم دعوت شدن به اردوی تیم ملی صحبت نکرد، که ممنوع المصاحبه است و باشگاه از وی خواسته است هیچ صحبتی پیرامون این مسایل با رسانه های گروهی نداشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • عادل IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    خبر ورزشی محترم لطفأ این بچه را به حاشیه نکشانیدایشان با ۲سال پیش خیلی فرق کرده وتصمیم گرفته فقط به رشد بیش از حد فوتبالش فکر کند پس حاشيه ممنوع
  • حسین IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    آقای دکتر فتح الله زاده باید این همه حاشيه را از تیم دور کند واقدامی عملی انجام دهد
  • حیات IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    آقاي قلعه نويي نسبت به سوال ، تفاوت وي با ده سال پيش كه مربي تيم ملي بود، جوابي بسيار كليشه اي، سطحي و نااميد كننده داد، انتظار ميرفت اولا به استباهات دوره مربيگري قبلي خود شفاف، عميق و صادقانه بپردازد و در ضمن در اين مدت مطالعات و دورهاي آموزشي به روز را سپري نموده و مطالعات گسترده و عميق در مورد، علم روز فوتبال، روانشناسي، جامعه شناسي، فلسفه و منطق و … داشته باشد، اما متاسفانه نه تنها نتوانست اشتباهات خود را در دوره قبل بيان بكند و از آنها درس بگيرد، صرفأ به جمله كليشه اي كسب تجربه بيشتر اكتفا نمود. متاسفانه شخصيت و ذات آقاي قلعه نويي تفاوت چنداني با ده سال پيش تغيير بنيادي مشاهده نميشود ، از طرف ديگر، از نحوه انتخاب بازيكنان مشخص است كه اراده واقعي و ملموس به تغيير نسل و تغيير سبك ندارد. با كمال تاسف ، صادقانه بايد اذهان داشت كه انتخاب ايشان، بازگشت به ده سال گذشته و تكرار اشتباهات تكراري مديران فدراسيون بوده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی