عکس| خشم مسی از رفتار هواداران پاری‌سن‌ژرمن/ لئو به هو شدن در ورزشگاه خانگی واکنش نشان داد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی از رفتار هواداران پاری‌سن‌ژرمن به ستوه آمد و پس از شکست به همراه بازیکنان برای دلجویی به سمتشان نرفت.

 تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ یک فرانسه به مصاف رن رفت و در نتیجه‌ای دور از انتظار، در خانه خود مغلوب حریف شد.

این نتیجه به ویژه پس از شکست در آلیانزآرنا و کنار رفتن چندباره از رقابت‌های لیگ قهرمانان بار دیگر هواداران پی‌اس‌جی را مغموم کرد.

آنها که از بی‌اعتنایی لیونل مسی نسبت به پیشنهادات مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد و وجود شایعات مبنی بر جدایی این ابرستاره آرژانتینی دنیای فوتبال کلافه شده بودند، دیگر تعارف را با مسی کنار گذاشته و در ورزشگاه پارک دوپرانس پاریس، کاپیتان تیم ملی آرژانتین را هو می‌کردند.

این اتفاق باعث شد تا مسی خشمگین‌تر از سایر ستاره‌های پاریسی، پس از شکست دو بر صفر خانگی ترجیح بدهد زودتر راهی رختکن شده و به همراه بازیکنان به سمت تماشاگران نرود.

در حالی که امباپه و سایر بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن پس از شکست برای دلجویی از هواداران به سمت سکوها رفته و با تشویق آنها به نوعی تماشاگران را بابت این شکست مورد تفقد قرار دادند، لیونل مسی با چهره‌ای برافروخته و درهم در ورودی تونل توسط دوربین‌ها شکار شد.

این اختلاف و تنش بی‌سابقه مسی با هواداران پی‌اس‌جی در شرایطی رقم خورد که نابغه آرژانتینی حتی به ندرت از سوی هواداران رقیب با چنین رفتارهایی مواجه شده بود و تجربه چنین موضوعی را در بارسلونا و آلبی‌سلسته هرگز پشت سر نگذاشته بود.

حالا بسیاری از رسانه‌ها با کنار هم قراردادن شایعات و اتفاقات امشب در پاریس از حالا خود را برای خروج این ستاره از فرانسه آماده کرده‌اند.

عکس| خشم مسی از رفتار هواداران پاری‌سن‌ژرمن/ لئو به هو شدن در ورزشگاه خانگی واکنش نشان داد

این مطلب را هم بخوانید: سوژه شدن پاقدم کیم کارداشیان/ بعد از آرسنال، پاریسی‌ها هم شکست خوردند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ماه IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    لیاقت ندارن. داشتن مسی تو تیم لیاقت میخواد
  • علی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    صدتا خوب باشی خدا نکند یک بار بد شوی
  • اکبر IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    این پیری بدرد نخور هم باید بره عریستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی