نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
دفاع مربی ناکام از ستاره‌های شکست خورده/ بازیکنان ما کم نمی‌گذارند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن مجبور به دفاع از بازیکنان خود بعد از شکست سنگین خانگی تیمش شد.

کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، بعد از شکست ۲-۰ مقابل رن از بازیکنانش دفاع کرد و گفت انتقاد از آنها را درست نمی‌داند

پاری سن ژرمن یکشنبه شششب در هفته بیست و هشتم لیگ یک فرانسه در پارک دو پرنس میزبان رن بود ولی نتوانست از این فرصت برای افزایش اختلاف خود در صدر جدول استفاده کند و در مقابل حریف ۲-۰ شکست خورد.

شکست در مقابل رن در یک بازی خانگی آن هم در حالی که دو ستاره بزرگ پی‌اس‌جی، لیونل مسی و کیلیان امباپه، در این مسابقه از ابتدا در خط حمله حضور داشتند ولی پاریسی‌ها قادر به گلزنی نبودند هواداران را به شدت عصبانی کرد. تنش تا جایی بالا گرفت که لیونل مسی در پایان مسابقه بلافاصله زمین را ترک کرد و راهی تونل ورزشگاه شد تا شایعات زیادی درباره قطعی بودن جدایی او در تابستان آینده مطرح شود.

کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در پایان مسابقه سعی کرد تنش‌ها را آرام کند: «شکست خوردن همیشه من را ناراحت می‌کند. هر کسی نظری درباره روند بازی دارد. اگر بخواهیم جریان بازی را مرور کنیم واقعیت این است که هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم ما در برخی بازه‌های زمانی بهتر بودیم. ولی استیو مانداندا چند مهار درخشان داشت و برخی موقعیت‌های آفساید هم در بازی بود که مشکوک بودند.»

او دددرمورد انتقادهایی که از بازیکنان پاریس می شود گفت: «هواداران ما از شروع مسابقه تا لحظه آخر کنار تیم بودند و امید داشتند بتوانیم ورق را برگردانیم. من انتقاد از بازیکنان را قبول ندارم. آنها از جان و دل مایه گذاشتند. خودتان را جای آنها بگذارید. تصور کنید برای شرکت در مسابقه‌ای آماده می‌شوید که می‌دانید تیم تعداد زیادی غایب دارد. ما می‌دانستیم بازی سختی در پیش است. بدن‌ها خسته است. نمی‌توانیم بازیکنان را به کم‌فروشی متهم کنیم و آنها را زیر فشار بگذاریم. این درست نیست.»

گالتیه در حالی این حرفها را زده که وضعیت  خودش در تیم پاری سن ژرمن مشخص نیست و با توجه به حذف از لیگ قهرمانان اروپا بعید به نظر می رسد فصل آینده در این تیم ماندنی باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی