نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
اتفاق عجیب و تاریخی در فوتبال انگلیس/ سه اخراجی از یک تیم در ۶۰ ثانیه!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نبرد منچستریونایتد و فولام یک بازی عجیب در جام حذفی انگلیس بود.

در بازی منچستریونایتد مقابل فولام در جام حذفی انگلیس یک اتفاق عجیب رخ داد. یونایتد یکشنبه شب در اولدترافورد میزبان فولام در مرحله یک چهارم نهایی جم حذفی بود  و با نتیجه ۳-۱ به پیروزی رسید.

درحالیکه تنها حدود پانزده دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود ناگهان اتفاقی افتاد که ورق را کاملا به نفع شیاطین سرخ برگرداند. در این لحظات بازی با نتیجه ۱-۰ به سود فولام دنبال می شد.

در دقیقه ۷۱ آنتونی بازیکن برزیلی یونایتد روی یک ضدحمله توپ را به سانچو سپرد. توپ او از لنو دروازه بان حریف عبور کرد اما توسط ویلیان از روی خط برگشت داده شد ولی بازیکنان یونایتد به شدت به داور معترض بوده و معتقد بودند او از دست خود استفاده کرده است. بعد از بررسی توسط VAR داور نقطه پنالتی را نشان داد.

مارکو سیلوا، سرمربی فولام، از اینکه بررسی صحنه منجر به پنالتی به VAR کشیده شده است اصلا راضی نبود و از محوطه فنی خود در کنار زمین با تمام قدرت خود بر سر داور فریاد می‌کشید. وقتی کریس کاوانا، داور مسابقه، به سمت مانیتور کنار زمین رفت تا صحنه را شخصا بازبینی کند مارکو سیلوا سعی کرد به صورت فیزیکی در کار او اختلال ایجاد کند. اینجا بود که داور کارت قرمز را مقابل چشمهای سرمربی فولام گرفت و او را از زمین اخراج کرد.

داور ویلیان را هم به دلیل این خطای هند اخراج کرد. اما این پایان کار نبود و درحالی‌که بازیکنان فولام به شدت اعتراض می‌کردند میتروویچ، گلزن فولام در این مسابقه نیز در حین اعتراض داور را لمس کرد و به همین خاطر با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد تا فولام ۹ نفره شود. با توجه به اینکه ویلیان جلوی گلزنی صد در صد یونایتد را با خطای هند گرفته بود داور چاره‌ای برای اخراج او نداشت.  در واقع در کمتر از ۶۰ ثانیه سه اخراج متوالی برای تیم فولام ثبت شد.

این پنالتی نقطه عطف بازی بود و با توجه به۹ نفره شدن فولام، منچستریونایتد توانست بازی را با برد ۳-۱ به پایان ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی