پرسپولیسی سابق به سیم آخر زد؛ می‌توانستیم مدعی باشیم اما با بی‌لیاقتی عده‌ای نشد!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی به پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان این تیم واکنش نشان داد.

احسان علوان‌زاده درباره وضعیت این تیم، اظهار کرد: از خودم بگویم که تا بالان ۱۰ درصد دریافتی داشته ام، هیچ کسی از این تیم تا الان حمایت نکرده است. آقایان فقط حرف می‌زنند. سال نو شد اما دریافتی تا الان نداشتیم که بتوانیم با دست پر به استقبال خانواده هایمان برویم.

وی ادامه داد: با همت آقایان سال بدی را گذراندیم؛ با وجود پیشنهادهایی که داشتم، به خاطر وعده‌های دروغی که می‌دادند در این تیم ماندگار شدم. این وعده‌ها هیچ وقت عملی نشد. امیدوارم فکری به حال ما شود و رسیدگی کنند.البته مسئولان نشان دادند در این رابطه گویا توانمندی ندارند. 

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: می‌توانستیم در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم اما بی‌لیاقتی عده‌ای کار دستمان داد و نتوانستیم خودمان را ثابت کنیم. واقعا لیاقت بازیکنان این وضعیت نیست و آقای فریسات کار بزرگی کرد که می‌دانست وضعیت چگونه است و کنار ما آمد. 

وی درباره مدیرعامل تیم هم عنوان کرد: او هیچ پولی قبل عید به ما نداد و فقط به فکر خودش است.او با کارهایش آرامش را از ما گرفت. 

وی گفت: امیدوارم یک فکر اساسی و درست برای این تیم انجام شود و آن را عملی کنند، واقعا اوضاع خوب نیست و شرایط سختی داریم. بعضی از بازیکنان حتی پول کرایه تاکسی ندارند که بخواهند از تمرین به خانه‌هایشان برگردند. مشکلات آنقدر زیاد است که از گفتن آنها  خسته شدیم. اگر مسئولان صدای ما را می‌شنوند، به وضعیت این تیم رسیدگی کنند، اگر نه، که تکلیف این تیم را یک سره کنند و ما بدانیم با خودمان چند چند هستیم، خداوند قاضی است و این کارهایی که مدیران و مسئولان تیم از عمد انجام می‌دهند بی‌جواب نمی‌ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی