سه‌شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
۱ |
۰
وحید هاشمیان بهترین گلزن تیم ملی در نوروز
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بدون شک یکی از مهمترین بازی‌های نوروزی تیم ملی فوتبال ایران در سال ۸۴ مقابل ژاپن بود که با برد ایران همراه شد اما پایان تلخی داشت.

در نوروز سال ۸۴ تیم ملی ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به مصاف تیم پرقدرت ژاپن رفت و موفق شد با دو گل وحید هاشمیان و با نتیجه دو بر یک از سد حریف بگذرد. آن دیدار به حدی حساس بود که در روز هفتم فروردین ۱۰۰هزار تماشاگر راهی ورزشگاه آزادی تهران شدند و بازی را از نزدیک دیدند.

تیم ملی در مجموع مستحق پیروزی مقابل ژاپن بود و با حمایت تماشاگران به هدف خود رسید اما متاسفانه بعد از بازی بر اثر یک سهل‌انگاری بزرگ ۷ نفر از هواداران فوتبال هنگام خروج از ورزشگاه زیر دست و پا ماندند و جان خود را از دست دادند. آن حادثه به حدی تلخ بود که پیروزی شیرین تیم ملی ایران را تحت تأثیر قرار داد و خانواده‌های زیادی در ایام نوروز عزادار شدند.

وحید هاشمیان که زننده هر دو گل ایران در آن بازی بود، بعدها از این دو گل به عنوان مهمترین گل‌های ملی خود یاد کرده و البته مثل همه ملی‌پوشان ایران از حادثه تلخ بعد از بازی ابراز تأسف کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع GB ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    از شخصیت آقا وحید اقای دایی آقای مهدوی کیا اقا کریم آقا یحیی آقای استیلی افشین خان علی آقای کریمی . وحید امیری واقعا لذت می برم دمشان گرم چرا بازیکنای فعلی اینقدر جذاب نیستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی