نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جانشینان احتمالی آنتونیو کونته چه کسانی هستند؟/ از بازگشت پوچ تا انتخاب شوکه‌کننده زیزو
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نشریه «سان» مربیانی را که می‌توانند جایگزین مناسبی برای آنتونیو کونته در تاتنهام باشند را بررسی کرده است.

آینده آنتونیو کونته در تاتنهام به مویی بند است. گزارش‌ها حاکی از آن است که سرمربی ایتالیایی حتی ممکن است همین روزها به دلیل ناسزاگویی تندش در باشگاه پس از تساوی ۳-۳ روز شنبه مقابل ساوتهمپتون برکنار شود. نشریه «سان» به طور انحصاری فاش کرد که ستارگان اسپرز از این اظهارنظرها حیرت‌زده شدند و چند تن از آنها خواستار اخراج کونته هستند.

این مربی ۵۳ ساله روز شنبه به بازیکنان و همچنین به مالکان تاتنهام حمله کرد و این وضعیت را «غیرقابل قبول» خواند. بازی بعدی اسپرز در تاریخ ۳ آوریل مقابل اورتون است، اما اینکه آیا کونته تا آن زمان همچنان در تیم خواهد بود یا خیر هنوز مشخص نیست.

آنتونیو کونته

در اینجا نشریه «سان» به پنج جایگزین احتمالی برای این سرمربی ایتالیایی نگاهی انداخته است.

مائوریسیو پوچتینو

مائوریسیو پوچتینو در حال حاضر محتمل‌ترین شخص برای کسب این شغل است. این مربی آرژانتینی در سال ۲۰۱۹ اسپرز را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند اما ۶ ماه بعد اخراج شد. مربی ۵۵ ساله از زمان ترک پاری‌سن‌ژرمن در جولای گذشته بیکار است. و پل مرسون، بازیکن سابق آرسنال، از اسپرز خواسته که کونته را اخراج و پوچتینو را جایگزین مربی ایتالیایی کنند.

جانشینان احتمالی آنتونیو کونته چه کسانی هستند؟

مارکو سیلوا

سان اسپورت هفته گذشته به طور انحصاری فاش کرد که مارکو سیلوا، سرمربی فولام، به عنوان یکی از مدعیان اصلی برای جایگزینی کونته ظاهر شده است. این مربی ۴۵ ساله فصل گذشته باعث پیشرفت فولام شد و اکنون آنها را برای رسیدن به یک مقام اروپایی به چالش می‌کشد. سیلوا پیش از این در هال، واتفورد و اورتون در لیگ برتر حضور داشت و اکنون اسپرز به او علاقه‌مند شده است. قرارداد این مربی پرتغالی در پایان فصل آینده با کریون کاتیج به پایان می‌رسد.

لوئیس انریکه

لوئیس انریکه پس از گذراندن دورانی ناامیدکننده در جام جهانی قطر از سمت خود کناره‌گیری کرد و از آن زمان بیکار است. این مربی اسپانیایی پس از شکست در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل مراکش در ضربات پنالتی، استعفا داد. اما مربی ۵۲ ساله به عنوان سرمربی بارسلونا دو قهرمانی لالیگا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۵ را به دست آورد. و گزارش‌ها حاکی از آن است که انریکه آماده است تا سرمربی اسپرز شود.

لوئیس انریکه

توماس توخل

توماس توخل در سپتامبر گذشته از چلسی اخراج شد. اسپرز با ژوزه مورینیو و کونته سابقه به خدمت گرفتن مربی سابق آبی‌ها را دارد، هرچند این کار برایشان موفقیت‌آمیز نبود. نشریه «سان» به طور انحصاری در اوایل این ماه فاش کرد که توخل باید متقاعد شود که تاتنهام برای او مناسب است. این مربی ۴۹ ساله آلمانی در سال ۲۰۲۱ آبی‌ها را به قهرمانی در لیگ قهرمانان رساند.

این مطلب را هم بخوانید: دلایل مرموز اخراج توخل/ تلاش مربی آلمانی برای ساکت کردن همسر سابقش

زین‌الدین زیدان

زین‌الدین زیدان در گذشته با منچستریونایتد و چلسی مرتبط بوده است. با این حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که بازیکن سابق رئال مادرید شانس مربیگری یونایتد را به دلیل محدودیت زبانی از دست داد. اما این اسطوره ۵۰ ساله اکنون می‌تواند نامزدی برای صندلی داغ اسپرز باشد. زیدان در دو دوره به عنوان سرمربی، سپیدپوش‌ها را به سه قهرمانی در لیگ قهرمانان رساند، اما از می ۲۰۲۱ از میادین کناره‌گیری کرد.

زیدان

این مطلب را هم بخوانید: کونته و تاتنهام به پایان راه رسیدند/ جانشین هم مشخص شد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی