نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
نوع قرارداد قلعه‌نویی با تیم ملی مشخص شد/ واکنش رسمی فدراسیون به مدت زمان حضور سرمربی ایرانی
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به قرارداد امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی واکنش نشان داد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲ گفت: آقای قلعه‌نویی چهره شناخته‌شده‌ای در فوتبال کشور هستند. فضای فوتبال کشور دست ایشان است. او بی‌خبر از مسائل فوتبال و گذشته نیست. او سرمربی تیم ملی کشورمان هم بوده‌اند. در شرایط فعلی بهترین تصمیم را برای انتخاب ایشان گرفتیم. امروز هم ایشان را معرفی کردیم و از همه بازیکنان خواستیم کمال همکاری را با ایشان داشته باشند. به تمام ارکان فدراسیون فوتبال گفته شده که تمام همکاری‌ها با آقای قلعه‌نویی انجام شود.

او درباره برنامه بازی‌های تیم ملی در نوروز توضیح داد: برنامه تیم‌ها برای پنجره بازی‌های ملی پر شده و فقط پنجره بازی‌های ملی در شهریور مانده که در حال صحبت با دو تیم هستیم تا بتوانیم در این پنجره از فیفادی‌های تیم ملی استفاده کنیم. در خرداد تورنمنت کافا را داریم که قرار است در اردن برگزار شود و در این جام روسیه هم حضور دارد و ما یک بار دیگر با این تیم در آن تورنمنت بازی خواهیم کرد.

قرارداد قلعه‌نویی تا جام جهانی تنظیم می‌شود

تاج در خصوص قرارداد کوتاه مدت با قلعه‌نویی و انتقادها به این مساله که چرا با او مانند سایر مربیان خارجی قرارداد بلند مدت امضا نشده است؟ گفت: نظر کارشناسان در این خصوص صحیح است که باید زمان بیشتری به مربی داخلی داد. هدف فدراسیون فوتبال هم چنین است و ما قصد داریم قرارداد آقای قلعه‌نویی را تا جام جهانی تنظیم کنیم. بازیکنان نیز نیاز دارند که بدانند مربی که بالای سر آن‌ها است، تا چه مدت قرارداد دارد و بهتر است بدانند که می‌خواهیم قرارداد قلعه‌نویی تا جام جهانی باشد و این موضوع باید در هیئت رئیسه به تصویب نهایی برسد اما فکر می کنم این اتفاق رخ دهد.

بانوان ایرانی و روسی به ورزشگاه می‌آیند

رییس فدراسیون فوتبال درباره ظرفیت حضور هواداران در دیدار با روسیه گفت: بازی پنج‌شنبه با حضور هواداران به ویژه بانوان ایرانی و روسی است. با وجود این که اکنون تعطیلات است و حتی تهران هم خلوت است، شرایطی را فراهم کردیم که همه بتوانند از حضور در ورزشگاه استفاده کنند و فقط امیدواریم شرایط بازی ورزشی پیش رود و اتفاق خاصی از سوی هواداران رخ ندهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رحیم IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    امیدوارم روزی برای تمام بازیها دربهای استادیومهای ورزشی بروی همه وبخصوص خانوادهها باز باشد . درآنصورت هیچکس جرات فحش دادن نخواهدداشت . مردم خودشان استادیوم را کنترل میکنند . و هم بازیکنان وهم هواداران هم خوشحال خواهند بود . انشاالله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی