نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
۱ |
۰
عجیب اما واقعی؛ سرمربی تیم ملی قرارداد ندارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وضعیت قرارداد سرمربی تیم  ملی هنوز مشخص نیست و به نظر می‌رسد، امیر قلعه نویی در بازی با روسیه و کنیا بدون قرارداد روی نمیکت ایران می‌نشیند.

به طور معمول قرارداد فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی در هر رده سنی مرحله به مرحله است و بعد از موفقیت تیم ملی قرارداد سرمربی تمدید می‌شود. بر همین اساس پیش بینی می‌شد، قرارداد فدراسیون فوتبال با امیر قلعه نویی تا پایان جام ملت‌ها باشد اما  امیر قلعه نویی مایل است قرارداد با وی تا تا پایان جام جهانی بعدی باشد.

مهدی تاج در مورد وضیعت قرارداد امیر قلعه نویی گفت: « مجموعه فدراسیون دنبال این است که قراردادی تا پایان جام جهانی با قلعه‌نویی تنظیم کنند و به این سمت بروند که شرایط مطلوب برای او فراهم شود. خود بازیکنان نیز نیاز دارند بدانند سرمربی تیم تمام وقت است و در تمام اردوها حضور دارد. مطلوب این است که بازیکنان بدانند در جام جهانی قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی است و در این صورت شرایط بهتری رقم می‌خورد. به هر حال هیئت رئیسه تصمیم گرفت اما من فکر می‌کنم این اتفاق می‌افتد.»

با استناد به حرف‌های مهدی تاج باید گفت؛ فدراسیون فوتبال هنوز با امیر قلعه نویی قرارداد امضا نکرده است و در صورت رضایت اعضای هیات رئیسه قرارداد با امیر قلعه نویی تا پایان جام جهانی بعدی امضا می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی