عجایب انتخاب بهترین ترکیب منچستریونایتد توسط ChatGPT/ رونالدو هست و بکام نیست؟
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

کریستیانو رونالدو به بهترین تیم منچستریونایتد که توسط هوش مصنوعی معرفی شده، راه یافت. اما روبات‌ها چند نام بزرگ را از تیم ستاره‌ها حذف کردند.

از سیستم ChatGPT خواسته شد تا بهترین بازیکنان تاریخ غنی باشگاه منچستریونایتد را انتخاب کند و تیمی که انتخاب شد شامل اعضای تیم بچه‌های بازبی، کلاس ۹۲، برنده سه‌گانه ۱۹۹۹ و تیمی بود که در سال ۲۰۰۸ لیگ قهرمانان را برد. اما هیچ‌یک از اعضای تیم فعلی شیاطین سرخ جایی در این تیم نداشتند.

جای تعجب نیست که پیتر اشمایکل از هوش مصنوعی دستکش دروازه‌بانی را دریافت کرد، چرا که او یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان است. این دانمارکی بزرگ ۸ سال باورنکردنی را گذراند و سه‌گانه را به دست آورد و در آن شب معروف در بارسلونا کاپیتان تیم بود.

پیتر اشمایکل

گری نویل که تمام ۶۰۲ بازی باشگاهی‌اش را برای شیاطین سرخ انجام داد، در پست دفاع راست قرار می‌گیرد. ستاره آکادمی یونایتد ۱۷ افتخار بزرگ از جمله ۸ قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد. زوج دفاع میانی را نمانیا ویدیچ و ریو فردیناند تشکیل می‌دهند. این دو مدافع فوق‌العاده بزرگ موفقیت‌های زیادی را در کنار هم کسب کردند و سنگ بنای تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپای سال ۲۰۰۸ را تشکیل دادند.دنیس ایر وین ۴ نفر عقبی را تکمیل می‌کند. مدافع چپ ایرلندی ۱۲ فصل پر جام را در اولدترافورد سپری کرد و دوران او در این تیم با بهترین دوران تاریخ باشگاه مصادف شد.

روی کین نقطه وسط را از آن خود می‌کند. کاپیتان تأثیرگذار تیم را به موفقیت‌های زیادی رساند و همیشه از هم‌تیمی‌های خود مطالبات زیادی داشت. او همه ویژگی‌ها را در اختیار داشت که نمایش بی‌نظیری را در خط میانی اجرا کند. او در کنار پل اسکولز در تیم بازی می‌کند، که توسط بسیاری به عنوان بهترین بازیکن تکنیکی شناخته شده که چمن اولدترافورد را زیباتر کرده است. بینش و توانایی پاس دادن اسکولز باعث شد که بازی در کنار او خوشایند باشد و او یکی از معدود افرادی است که در سال‌های ۱۹۹۹ و ۲۰۰۸ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

عجایب انتخاب بهترین ترکیب منچستریونایتد توسط ChatGPT/ رونالدو هست و بکام نیست؟

چهار نفر خط حمله که ChatGPT انتخاب کرده به شدت جذاب هستند. رونالدو، برنده پنج توپ طلا، در طول اولین دوران حضورش در یونایتد به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شد ولی بازگشت احساسی و نه چندان موفقی داشت و از تیم با توافق دوجانبه بیرون آمد و راهی عربستان سعودی شد. در سمت دیگر، کسی جز جورج بست نمی‌شد بایستد. بازیکن اهل ایرلند شمالی که از سال ۱۹۶۳ تا ۱۹۷۴ اولدترافورد را با توانایی بی‌مانند و شخصیت فوق‌العاده خود روشن کرد. او قهرمان جام اروپای ۱۹۶۸ شد و در وقت‌های اضافه گل قهرمانی را به ثمر رساند و برای همیشه به عنوان اسطوره یونایتد در نظر گرفته می‌شود. یکی دیگر از اسطوره‌های یونایتد بابی چارلتون است که کاپیتان تیم بود و در پیروزی ۴-۱ مقابل بنفیکا در ومبلی دو گل زد. برنده جام جهانی ۱۹۶۶ و برنده توپ طلا با ۲۴۹ گل برای بیش از ۴۰ سال رکورددار گلزنی یونایتد بود تا اینکه وین رونی از او پیشی گرفت.

جورج بست و بابی چارلتون

در نهایت اریک کانتونا، مهاجم فرانسوی با استعدادی شگفت‌انگیز و ذهنیت برنده حضور دارد. او در سال ۱۹۹۲ از لیدز به یونایتد پیوست و آنقدر بی‌باک و جسور بود که سرالکس فرگوسن می‌دانست که باید او را با دقت مدیریت کند تا بتواند بهترین نتیجه را از او بگیرد، و بهترین نتیجه را هم از او گرفت و کانتونا تیم را به ۴ عنوان لیگ رساند.

عجایب انتخاب بهترین ترکیب منچستریونایتد توسط ChatGPT/ رونالدو هست و بکام نیست؟

با این حال، در تیم منتخب یونایتد جایی برای برخی از بزرگترین اسطوره‌های این باشگاه باقی نماند. وین رونی، دیوید بکام، برایان رابسون و رایان گیگز از قلم افتاده‌اند و همچنین دانکن ادواردز که خیلی‌ها بر این باورند که اگر فاجعه هوایی مونیخ در سال ۱۹۵۸ اتفاق نیافتاده بود، بهترین بازیکن تاریخ منچستریونایتد می‌شد. همینطور دنیس لاو، بیلی فولکز و یاپ استم. در میان افراد امروزی داوید دخئا و مارکوس رشفورد احتمالا قادر به حضور در این تیم باشند اما آنها راه درازی در پیش دارند تا با تیم منتخب هوش مصنوعی جور دربیایند.

عجایب انتخاب بهترین ترکیب منچستریونایتد توسط ChatGPT/ رونالدو هست و بکام نیست؟

خواندن این مطلب را از دست ندهید: اولدترافورد؛ کلیسای جامع ورزشی که تبدیل به تئاتر رؤیاها شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • نیک US ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    بکام جاش خالیه تو این لیست واقعا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی