نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸
۷ |
۰
تصمیم جدید بازیکنان استقلال در برابر مشکلات مالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان استقلال در سال جدید با وجود مشکلات مالی قصد تحریم تمرینات را ندارند و می خواهند با هر رفتاری از سوی باشگاه به تلاش خود برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر و قهرمانی جام حذفی ادامه دهند.

بد عهدی باشگاه استقلال در پرداخت پاداش و قرارداد بازیکنان آبی موجب شد، آنها یک جلسه از تمرینات پیش از عید را تحریم و استوری منتشر کنند که در پی این اتفاق باشگاه استقلال عارف غلامی را به دلیل تحریک تماشاگران 20 درصد جریمه کرد. این تصمیم واکنش بازیکنان استقلال و هم چنین سرمربی تیم را به همراه داشت و آنها گفتند تعطیلی تمرین تیم تصمیم همه اعضای تیم بوده است و نه عارف غلامی.

عارف غلامی در واکنش به این تصمیم اعلام کرد به تمرینات جدی خود تا قهرمانی لیگ برتر ادامه خواهد داد. این تصمیم هم تصمیم همگی اعضای تیم است. گویی بازیکنان استقلال تصمیم گرفته‌اند با هر رفتاری از سوی باشگاه به تلاش خود برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر و هم چنین قهرمانی جام حذفی ادامه دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • شتر پرتقالی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    اوه چه تیم مقاومی
  • ناشناس IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    اوه چه تیم مقاومی داورها برامون پنالتی می گیرن ماهم مقاومت می کنیم مافیای رسانه ای هم برامون حماسه سرایی می کنه
  • علی IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    تمرین بکنند ، تمرین نکنند ! چه فرقی دارد. بازیکن فوتبالی که طی یک قرارداد درآمدش سالیانه اش بیشتراز صدها کارگرشریف شهرداری های کشور است چه گلی به سر این کشور زده است .اگر همین امروز به باشگاهها اعلام شودکه خودتان باید مانند کشور درآمد کسب کنید آیا توانایی پرداخت های میلیاردی دارند. انوقت همین بازیکنان حاضرند با همین حقوق اداره کاری بازی کنند.
  • فریاد DE ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    تا افرادی با این طرز فکر تو کشور هست حالا حالاها وضعیت بهمین ترتیب خواهد بود برادر .... ی نافرمانی مدنی ساده چه ربطی به داوری و غیره داره شیرمرد ؟
  • مهدی IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    دوباره داستان ساختن بعد از پول استراماپولی که دولت پرداخت کرد قرار شده دولت یه پول دیگه به استقلال بده تا فعلا حواشی را فتح الله زایده جمع کنه الان بعد از گرفتن پولشون میگن میخوایم با قدرت تمرین کنیم باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی