چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
۳ |
۰
ساپینتو از انتخاب‌های امیر قلعه‌نویی خوشحال است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریکاردو ساپینتو از اینکه بازیکنان کمی از تیم استقلال به اردوی تیم ملی دعوت شده اند، خوشحال به نظر می رسد.  

سرمربی تیم استقلال معتقد است، بازیکنان بیشتری از تیمش شایسته حضور در اردوی تیم ملی بودند. به باور او مهدی قایدی باید به اردوی تیم ملی دعوت می شد. همچنین عارف غلامی و بر این عقیده است در جمع هافبک های او سعید مهری و آرش رضاوند هم شایسته حضور در اردوی تیم ملی بودند. با این حال سرمربی تیم استقلال از اینکه امیر قلعه نویی تعداد بازیکنان کمی را از تیمش به اردوی تیم ملی دعوت کرده خوشحال است. به این خاطر که پیش ازبازی با ذوب آهن می تواند با بیشتر نفرات تمرین کند.

سیدحسین حسینی از خط دروازه از تیم استقلال به اردوی تیم ملی دعوت شده است و دو بازیکن دیگر دعوت شده از آبی ها به تیم ملی محمد محبی و روزبه چشمی هستند. تمرینات استقلال به بهانه دیدار با ذوب آهن از فردا شروع می شود و ریکاردو ساپینتو در تمرینات هماهنگی پیش از بازی با ذوب آهن بیشتر نفرات خود را در اختیار خواهد داشت، در حالی که دو رقیب استقلال در مسیر قهرمانی تفرات بیشتری را در اختیار نخواهند داشت و آنها تا هشتم فروردین درگیر بازی های تیم ملی و ریکاوری خواهند بود و این به سود استقلال است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • بهرام IT ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    آفرین به قلعه نویی کاردان و با تجربه که هر کسی را بی دلیل به تیم ملی نمیاره،اون مهری در همان استقلال هم اضافی هست و آخهمهری را کی به تیم ملی دعوت میکنه به درد نخور را،،استقلال اگر خداییش را بخواهی فقط همان چشمی به درد تیم ملی می‌خورد و حتی همان محبی و حسینی هم به هیچ دردی نمیخورند و در تیم ملی اضافی هستند و قائدی را هم می‌شد دعوت کرد.استقلال فقط چشمی و قائدی در حد تیم ملی هستند و جلالی هم بد نیست که توسط سائوپینتو و این مربیان ضعیف و به درد نخور بی دلیل به حاشیه رفته....
  • حمیدصدریان IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    باسلام ازامیر خان تقاضا دارم بی‌طرف باشند و مسلک اسکوچیچ را رعایت کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی