نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
زلاتان ایبراهیموویچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زلاتان ایبراهیموویچ در کنفرانس خبری در اردوی سوئد گفت که پسرش تصمیم داشته در تمرین میلان روی پای او تکل بزند!

با دعوت دوباره به تیم ملی سوئد، زلاتان ایبراهیموویچ باز هم در اردوی این تیم مورد توجه قرار گرفته چرا که در ۴۱ سالگی هم خیال جدایی و بازنشستگی ندارد.

زلاتان درباره بازنشستگی‌اش و بازگشت به میادین می‌گوید: «خداحافظی بعد از اسکودتو گرفتن می‌توانست تصمیم آسانی باشد، ولی می‌خواستم ادامه بدهم. در ۱۴ ماه ۳ عمل جراجی داشتم و بعد از آن هم زانویم بهبود پیدا نمی‌کرد. انگار در یک تونل تاریک بودم و نمی‌توانستم نور را ببینم. همه‌چیز به بهترین شکل ممکن پیش ر فت و دوباره به میدان رفتم. هرگز به بازنشستگی فکر نکرده‌ام، برای این که تجربه چالش‌ها آدرنالین به من می‌دهد. از وقتی که جوان‌تر بودم روزنامه‌نگارها نوشته‌اند که متفاوت، آشفته و خودمحور هستم. در واقع به زلاتان شدنِ من کمک زیادی کرده‌اید و هنوز هم همین کار را انجام می‌دهید.»

ایبراهیموویچ در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره بازی کردن کنار ماکسیمیلیان پسرش هم گفت: «این اتفاق برای یک پدر رؤیایی است. او هیجان‌زده شده بود و به من گفت که اگر لازم باشد روی پای من تکل خواهد زد. به همین دلیل به پیولی سرمربی تیم گفتم که ما را در یک تیم قرار دهد. اگر درباره سبک بازی‌اش هم بپرسید به شما می‌گوید که از من چیزی یاد نگرفته، اما اگر از من بپرسید می‌گویم همه‌چیزش را از من یاد گرفته است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی