چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
۳ |
۰
پدیده جام جهانی را ساپینتو خط زد نه قلعه نویی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر قلعه نویی در تازه ترین لیست تیم ملی تصمیم گرفت از سه استقلالی دعوت به عمل بیاورد.

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی و محمد محبی سه بازیکن آبی پوش هستند که در اردوی تیم ملی ایران برای دو بازی دوستانه برابر روسیه و کنیا حضور دارند. این درحالی است که برخی معتقدند استقلال چند بازیکن شایسته دیگر داشت که می توانستند به تیم ملی دعوت شوند.

یکی از این بازیکنان ابوالفضل جلالی بود که به گواه اغلب کارشناسان، پدیده ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در سمت چپ تیم ملی بود که نمایش فوق العاده ای برابر آمریکا ارائه داد. با این وجود ریکاردو ساپینتو علاقه ای به سبک این مدافع چپ پا نداشته و او را ذخیره جعفر سلمانی در استقلال کرده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلالی اصیل IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    اگه قلعه نوعی ارزش بازی جلالی رو می دونست دعوتش می کرد اصل کیفیت بازیکنه که با چهار جلسه تمرین درست میشه. معلوم نیست ساپینتو با جلالی و حردانی چه مشکلی داره. در این شرایط که تیم ملی بخاطر حضور چندتا پیرمرد کند و اتوبوسی بازی می کنه جلالی و حردانی می تونن با سرعت و جنب و جوشی که دارن سمت چپ و راست تیم ملی را تا سالها بیمه کنن. قلعه نوعی امیری ۳۵ ساله و رامین رضائیان۳۴ رو دعوت کرده جای این دو جوون انرژیک. معلومه که برنامه ای جز سانتر از جناحین نداره و فقط فکر نتیجه است.
    • شادوماد IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
      دقیقا نوع بازیش به سبک کیروش و‌قلعه نویی میخوره ولی برای استقلال ساپینتو که با پاسکاری و جابجای سریع بازیکنا طراحی حمله میکنه خوب نیست و برای بازیهایی که احتیاج به بازی مستقیم و سانتر کردن داریم خوبه
  • بهرام IT ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    اون سائوپینتو هیچی نمیفهمه و فقط بازیکن خراب کن هست،اما از قلعه نویی بعید هست که جلالی را یادش رفته باشد.....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی