عکس| تاوان سنگین برای پوشیدن لباس هیتلر!/ واکنش فوری پلیس به رفتار جنجالی یک هوادار فوتبال
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک هوادار آلمانی به دلیل پوشیدن پیراهنی که پشت آن شعار سلام نظامی هیتلر درج شده بود، پنج سال از حضور در استادیوم‌ها محروم شد.

حواشی دربی دلاکاپیتاله همچنان ادامه دارد. هواداری که روز یکشنبه و در دربی شهر رم با پیراهن شماره ۸۸ که روی آن شعار سلام نازی‌ها درج شده بود، توسط پلیس ایتالیا شناسایی شد.

به لطف تجزیه و تحلیل فیلم دوربین‌های استادیوم المپیکو، ایستگاه پلیس رم توانست این هوادار را شناسایی و او را به مدت پنج سال از حضور در استادیوم‌ها محروم کند.

پلیس توانست این فرد را به همراه دو هوادار اولترا و افراطی لاتزیو که آلمانی هستند، شناسایی کرده و آنها را به صورت مادام العمر از حضور در ورزشگاه محروم کند. جرم یان افراد، نقض قوانین مانچیو درباره مسائل نژادپرستی است.

باشگاه لاتزیو نیز در این خصوص اطلاعیه‌ای را صادر کرد و نوشت که این سه نفر شناسایی شدند و رفتارهای آنها، ربطی به حمایت هواداری از این باشگاه نداشته و به صورت آشکار، قوانین ضد نژادپرستی را زیر پا گذاشته‌اند.

به لطف همکاری لاتزیو، سرویس‌های امنیتی این باشگاه، مهمانداران و نیروهای پلیس، همچنین با استفاده از دوربین‌های نظارتی استادیوم المپیکو، این فرد به سرعت شناسایی شد که پیراهن شماره ۸۸ را بر تن کرده است.

پشت پیراهن او عبارت «هیتلرسون» به معنای سلام نازی درج شده بود. او و دو فرد دیگر که در استادیوم سلام نظامی می‌دادند، شناسایی شدند.

این مطلب را هم بخوانید: از ماهی علی دایی تا سوسک جورج بوش و خرمگس بیانسه!/ ماجرای جنجالی نام افراد مشهور روی گونه‌های جانوری

عکس| تاوان سنگین برای پوشیدن لباس هیتلر!/ واکنش فوری پلیس به رفتار جنجالی یک هوادار فوتبال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی