خبرورزشی‌گردی| برانکو: خیلی دوست دارم در ایران کار کنم/ قراردادم تمام شد به تهران برمی‌گردم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس گفت: من فعلا قرارداد دارم و نمی‌توانم فسخ کنم چون این کار اخلاقی نیست.

۱۲ سال پیش و در اردیبهشت سال ۱۳۹۰ شایعات زیادی بر سر زبان‌ها بود و شنیده می‌شد دوباره برانکو ایوانکوویچ هدایت تیم ملی را برعهده خواهد گرفت. با این وجود برانکو حرف‌های جالبی را در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی بیان کرد.

برانکو اظهار داشت: در حال حاضر نمی‌توانم به ایران بیایم چون با تیم شاندونگ چین قرار داد دارم و بر اساس آن قطعاً در چین خواهم ماند. من به دنبال فصخ قرارداد با این تیم نیستم چرا که این کار اخلاقی نیست.

وی افزود: البته خیلی زیاد دوست دارم دوباره در ایران مربیگری کنم و به نظر من کدام مربی است که دوست نداشته باشد با فوتبالیست‌های ایرانی کار کند؟ من عاشق مردم ایران هستم و فوتبال ایران را خیلی قبول دارم.

برانکو در خصوص ضعف‌های فوتبال ایران هم به نکته جالبی اشاره کرد و گفت: بزرگترین ضعف فوتبال ایران نداشتن مدیریت قوی و منسجم است. فوتبال ایران استعدادهای خوبی دارد و اگر اصولی و حرفه‌ای کار کنید قطعاً فوتبال ایران پیشرفت خواهد کرد. شاید روزی دوباره به ایران آمدم ولی آن روز، روزی خواهد بود که با تیمی قرارداد نداشته باشم. این را بدانید من به ایران خیلی علاقه دارم و سابقه خوبی در کشور شما داشتم.

مصاحبه برانکو ایوانکوویچ در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ در خبرورزشی مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| برانکو: خیلی دوست دارم در ایران کار کنم/ قراردادم تمام شد به تهران برمی گردم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سلام IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    آره چون اینجا میدونی چجوری ببری جای دیگه نیس اینو انجام بدی
  • ابود IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    بیا پرسپولیس
  • . IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    بیا حوصله مون سررفته بااین یحیی کینه.. تنها چیزی که آقای کینه‌ای یحیی یه بار مصرف اون ابنه داوران لجن دشمن یحیی کینه هستن زمین خرابه مشکل مالی داریم عباسی فحش به خانم یحیی کینه داده.. بازیکنانی پیر چون امیری سرلک وترابی واسماییلی دانیال بی خاصیت وصادقی ودیاباته وبازیکنان پدیده علی نعمتی وفرجی که یحیی دلایشونو گرفته هنوزبدهکارن.. جوونا رانابود کرده است الهی این عید نوروز یحیی کینه رابالگدازپرسپولیس بیرون کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی