فرازمرز خودنگاه
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فرامرز خودنگاه داور برنامه تلویزیونی قوی‌ترین مردان درباره توقف این برنامه گفت: بی‌اخلاقی‌ بعضی از ورزشکاران در عدم پخش این برنامه تلویزیونی بی‌تاثیر نبود.

فرامرز خودنگاه در خصوص منتشر شدن عکس تعجب برانگیز او در فضای مجازی اظهار داشت: این عکس در حالت بدی از من گرفته شد. متاسفانه حدود ۴۰ روز گذشته دامادم را از دست دادم و حال و هوای خوبی نداشتم؛ بعضی اوقات آدم‌ها حال و روز خوبی ندارند. خیلی‌ها پس از انتشار این عکس با من تماس گرفتند و خیلی از مردم نیز در در جامعه حالم جویا شدند. همه این مسائل باعث می‌شود بسیار به این مردمم که به ورزشکاران کشورشان اهمیت می‌دهند، افتخار کنم.

داور برنامه تلویزیونی قوی‌ترین مردان درمورد عدم پخش این برنامه عنوان کرد: فعلا که درگیر ساخت یک برنامه جدید در شبکه نسیم هستیم. اما از یک زمانی به بعد خود شبکه ۳ نخواست که ما این برنامه را ادامه بدهیم. البته من خودم نیز خیلی خسته شده بودم و حدود یکسال است که به طور کامل از فدراسیون نیز استعفاء داده‌ام. خیلی از مردم در کوچه و بازار هم وقتی مرا می‌بینند، علت توقف برنامه قوی‌ترین مردان را جویا می‌شوند اما فقط می‌توانم به همه بگویم که خود شبکه نخواست. البته بی‌اخلاقی‌ بعضی از ورزشکاران هم در عدم پخش این برنامه تلویزیونی بی‌تاثیر نبود و خود ورزشکاران هم تا حدی مقصر بودند.

وی ادامه داد: برخی کارها نظر مدیران را تغییر می‌دهد؛ ممکن است به خاطر یک اتفاق بد، شما دیگر به یک باشگاه ورزشی نروید. مسئولین باید همه چیز را بسنجند و تصمیم بگیرند و من نمی‌توانم در این سیستم دخالت کنم. خود مدیران شبکه سه هم خیلی از موضوع ناراحت بودند و نشد که کاری برای برخی مشکلات انجام دهیم. خیلی از بجه‌ها از پیگیری‌های ما بی‌خبر هستند و ما توانستیم در برهه‌ای دوباره مدیران را راضی کنیم اما اتفاقات ناگوار جدیدی پیش آمد و باز هم ساخت برنامه متوقف شد. در این موضوع تَر و خشک با هم سوختند و به نظرم نباید کاری کنیم حق بچه‌های خوب این رشته ضایع شود.

پشت پرده حذف برنامه قوی‌ترین مردان ایران از شبکه ۳ فاش شد/ درد دل فرامرز خودنگاه درباره برنامه تلویزیونی دردسرساز

خودنگاه با اشاره به شایعه وجود دشمنی علیه او در فدراسیون و رشته قوی‌ترین مردان، تاکید کرد: روزی خودم از فدراسیون استعفاء دادم و دشمنی یا جریانی مثل این‌ها وجود نداشت زیرا من تنها به خدا تکیه می‌کنم و فقط خودش باید جایگاه آدم را مشخص کند. قوی‌ترین مردان مثل بچه من می‌ماند و خودم آن را بزرگ کردم. از سال ۷۷ تا سال ۹۷ برنامه‌های قوی‌ترین مردان را ساختم، درحالی که کار من ساخت و ساز ملک بود و باید همه چیز را در یک برهه زمانی برای این برنامه رها می‌کردم. چیزی که خیلی روی درست برگزار شدن آن تاکید داشتم مسابقات انتخابی بود و هیچ وقت حق‌الناس را در آن زیر پا نمی‌گذاشتم با اینکه بعضی‌ها از من چنین انتظاراتی داشتند.

داور اسبق قوی‌ترین مردان درباره آینده رشته قوی‌ترین مردان و نقش خودش در آن عنوان داشت: پیشنهاد می‌کنم کمی تخریب‌ها را کنار بگذارند و زحمات بچه‌هایی که جدیدا وارد این رشته شدند را کوچک نشان ندهند. باید بیش از این به زحمت ورزشکاران اهمیت داد. من خودم درحال ساخت یک مجتمع ورزشی سمت شهریار هستم؛ می‌توانستم با هزینه آن ۲۰۰ واحد مسکونی بسازم و درآمد بالایی را بدست بیاورم اما ترجیح دادم کارآفرینی کنم، ۲۰۰ الی ۳۰۰ تفر را سرکار بیاورم و ۲ الی سه هزار نفر در این مجموعه ورزش کنند.

در همین زمینه بخوانید: تصویری جدید از داور مردان آهنین با تغییر چهره باورنکردنی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ملا برادر IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    برنامه خیلی خوبی بود من خیلی ازین برنامه خوشم میومد و امیدوارم بازهم برگرده. البته این سالهای آخرش برنامه خیلی افت کرده بود.
  • رامین تاج IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    مجازی که اومددیگه سواستفاده از شهرت شرکت تو این برنامه شروع شد براهمین بهتر ادامش ندادن
  • تاج کبیر IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    😂😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی