جورجینا از هدیه تولد ویژه رونالدو رونمایی کرد/ کریستیانو هیچ‌گاه وقت نداشت اما...
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فصل دوم مستند موفق جورجینا، شریک زندگی کریستیانو رونالدو، جمعه در نتفلیکس پخش خواهد شد و او در مورد جزئیات دیگری از این سریال صحبت می‌کند.

جورجینا رودریگس در حال حاضر در حال تبلیغ فصل دوم سریال موفق خود «من جورجینا هستم» است که این جمعه، ۲۴ مارس، در نتفلیکس پخش خواهد شد. این سریال نشان می‌دهد که چگونه این مدل و اینفلوئنسر مشهور موفق می‌شود تعادلی بین کار و زندگی خانوادگی خود ایجاد کند. او دائماً با جت شخصی خود به اقصی نقاط دنیا سفر می‌کند و همچنین اظهار داشت که از اینکه از دستشویی هواپیما در سفرهای کاری استفاده کند بیزار است.

جورجینا در برنامه تلویزیونی El Hormiguero در اسپانیا تاکید کرد که برای فصل دوم سریال موفق خود زمان بیشتری برای فیلمبرداری داشت و در فصل اول نتوانست خیلی چیزها را بگنجاند. او اضافه کرد: «تماشاگران قطعاً این فصل را دوست خواهند داشت. من در این فصل خیلی بیشتر از فصل قبل سفر کردم، زیرا فصل اول در زمان بسیار کوتاهی ضبط شد و در این فصل فرصت بیشتری در اختیار داشتیم. در نهایت ضبط‌ها بسیار طولانی‌تر شدند و به همین دلیل خیلی چیزها را توانستیم در این فصل بگنجانیم.»

جورجینا در ادامه از هدیه ویژه‌ای که در این فصل از رونالدو دریافت کرد، رونمایی کرد. او خاطرنشان کرد: «امسال او وقت خود را به من هدیه داد، زیرا تولد من همیشه با یکی از بازی‌های او مصادف بود و کم پیش آمد که در این روز در کنار هم باشیم. امسال او وقت خود را به من هدیه داد و من بسیار خوشحال شدم زیرا توانستم در روز تولدم با او، فرزندانم، خانواده و دوستانم باشم.»

او همچنین درباره روزی که رونالدو را برای اولین بار در فروشگاه گوچی دید صحبت کرد. او گفت: «بلافاصله از او خوشم آمد زیرا مرد خوشتیپی است. وقتی دیدمش آنقدر خوشتیپ بود که حتی از نگاه کردن به او خجالت می‌کشیدم. من به سراغ او نرفتم بلکه به سراغ مشتری همکارم که در سفر بود رفتم. قرار بود ساعت ۵ بروم اما همکارم گفت که یکی از مشتری‌ها برای دیدن کت‌ها می‌آید و من به او گفتم نگران نباش به او رسیدگی می‌کنم. سه ساعت بعد توانستم به خانه بروم و لحظه‌ای که او وارد شد من داشتم از فروشگاه بیرون می‌رفتم. او به من عصربه‌خیر گفت و من به او عصربه‌خیر گفتم و چیزی در قلبم فروریخت.»

این مطلب را هم بخوانید: افشاگری تلخ و باورنکردنی جورجینا رودریگس نامزد کریستیانو رونالدو؛ ۳ مرتبه سقط جنین داشته‌ام/ از دست دادن پسرمان تنها تراژدی زندگی ما نبود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • تخصلستدث IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    عع
  • عاشق IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    عالی
  • بی نام IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    خیلی خوب من رونالدو را دوست دارم
  • امیر IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    بی نظیر
  • شما IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    بد
  • محمد IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    خوب
  • امیرعلی IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    فکر کنم خوش شانس تمرین خانم روی کره زمینه با همراه همسر مسی، زحمت و سختی هاشو اونا کشیدن عشق و حالشو اینا میکنن نوش جونشون،فقط زیادی داره به رخ میکشه
  • جیمز IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    عالی بود جودجینا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی