آغاز تحقیقات یوفا در مورد اتهام پرداخت رشوه باشگاه بارسلونا به نگریرا/ دردسر ول‌کن کاتالان‌ها نیست
منبع: BBC
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یوفا معتقد است که دلایل کافی برای نقض احتمالی مقرراتش توسط باشگاه بارسلونا وجود دارد و به منظور روشن شدن حقایق تحقیقاتی را آغاز کرده است.

یوفا قرار است در مورد پرداخت‌های بارسلونا به نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا تحقیق کند. یوفا بازرسان اخلاقی و انضباطی را برای بررسی پرداخت‌هایی که گفته می‌شود برای تصمیمات مطلوب داوری انجام شده، منصوب کرده است.

بارسلونا به اتهام فساد و سوابق تجاری نادرست متهم شده، و دادستان‌ها ادعا می‌کنند که این باشگاه ۸.۴ میلیون یورو (۷.۴ میلیون پوند) به خوزه ماریا انریکس نگریرا و شرکت او Dasnil ۹۵ پرداخت کرده است. بارسلونا که هر گونه تخلفی را رد می‌کند، اذعان کرد که این پرداخت‌ها بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۸ به Dasnil ۹۵ انجام شده است.

یوفا گفت: «برای انجام تحقیقات در مورد نقض احتمالی چارچوب قانونی یوفا توسط باشگاه بارسلونا در رابطه با انریکس نگریرا، بازرسان اخلاقی و انضباطی منصوب شده‌اند.»

دادستان عمومی گفت: «باشگاه بارسلونا یک توافق شفاهی کاملاً محرمانه با خوزه ماریا انریکس نگریرا انجام داد تا به عنوان نایب رئیس کمیته فنی داوری (CTA) و در ازای دریافت پول، اقداماتی را انجام دهد که به نفع باشگاه بارسلونا باشد.»

خاویر تباس، مدیر اجرایی لالیگا گفته است که خوان لاپورتا، رئیس فعلی بارسلونا در صورتی که قادر به توضیح درباره پرداخت‌ها نباشد، باید استعفا دهد. رئال مادرید هم گفت که در دفاع از حقوق قانونی خود در دادگاه حاضر می‌شود.

این مطلب را هم بخوانید: پیروزی بزرگ بارسلونا در پرونده جنجالی؟/ این مورد ثابت نشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی