پایان حضور آزمون در تیم ملی؟/ امیر دیگر سردار را دعوت نمی‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد، امیر قلعه نویی از اینکه سردار آزمون به جای حضور در اردوی تیم ملی به بازی والیبال و اسبدوانی پرداخته، ناراحت است.

عدم حضور سردار آزمون در اردوی تیم ملی یکی از سوژه‌های داغ کنفرانس خبری امیر قلعه نویی بعد از بازی با روسیه بود. مسابقه‌ای که در حضور تماشاگران با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

امیر قلعه نویی وقتی با این پرسش مواجه شد؛ خطاب به خبرنگاران گفت: «من از شما خواهشم این است که از بازیکنانی که بودند صحبت کنید. این‌هایی که بودند مثل یک سرباز وطن هم در تمرینات و هم در مسابقه وظایف‌شان را انجام دادند. در تیم‌هایی که من بودم خوشبختانه بازیکن محوری نداشتیم و بازیکن سالاری داشتیم‌. امروز هم دیدید شهریار مغانلو و بعد اسدی در آن جایگاه خیلی خوب بازی کرد و از آنچه که فکر می‌کردم خیلی بهتر بودند. اگر جلوی کنیا این یازده تا را کنار بگذاریم و یازده نفر دیگر را بگذاریم، با همین کیفیت می‌توانند بازی کنند. هر کس با قلبش باید کنار تیم ملی باشد که سردار هم حتما هست. خیلی از این‌ها شاید در اردوی بعدی نباشند و باید از این‌هایی که هستند صحبت کنیم‌.»

خیلی‌ها می‌گویند این پاسخ یعنی اینکه سردار آزمون به اردوی بعدی تیم ملی دعوت نخواهد شد!

در همین رابطه: سردار آزمون؛ اولین چالش سرمربی جدید تیم ملی/ بازیکن سالار یا بازیکن محور؟ همه منتظر واکنش امیر قلعه‌نویی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • بهرام IT ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    جهانبخش کجا بود؟؟؟؟تو جام ملت‌ها از این اشتباهات نکنید که تلافی مشکل هست.اگر جهانبخش جای طارمی می بود اون فرصت طلایی را مطمئنا گل می کرد....
    • سعید IR ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
      جهانبخش اگه واقعا بازیکن تاثیر گذاری بود بگو تو دو جام جهانی و خیلی از بازیهای ملی چه گلی به سر ایران زده . بیخیال. بازیکن متوسط تیم ملی همون جهانبخشه اصلا بدرد تیم ملی نمیخوره چون اصلا با کیفیت و خوب بازی نمیکنه و ادا اصول درمیاره.
  • بهزاد IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    ایناهمش بهونه اس خودشون سرداردعوت نکردن الان میگن تمرین نیومده خنده داره
  • امیر IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    نمایش تیم ملی امیدوارکننده بود.سردارآزمون درحدتیم ملی نیست .ایشون بارابطه پایش به روسیه باز شد والان وقتی به آلمان رفتن دیدیم که کیفیتی ندارند.
  • علی IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    نه همچين چیزی نیست برای کسب نتیجه دعوتش میگند.
  • اشکان IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    روزی صدتا تیتر می‌زنن راجع به سردار آزمون ! خوبه که چندین و چند بار گفته شد که با مربی تیم ملی هماهنگ کرده در ایام نوروز مرخصی باشه. وقتی آزمون گفته می‌خوام کنار خانوادم باشم و اجازه گرفته، یعنی باید فیلمی ازش باشه که ۲۴ ساعت تو خونه، خودشو زندونی کرده و نشسته کنارشون؟!!!!! عجبا! یکبار گفته نشد چرا دستیار انتخابی سرمربی، به خاطر اظهار نظر مجری سابق تلویزیون که حالا بدون هیچ تخصصی سر از مدیریت ورزشی درآورده ، باید کنار گذاشته بشه؟! درد ورزش ایران این چیزا هست نه مرخصی رفتن بازیکن در بازی دوستانه، اونم در ایام عید، اونم مقابل تیمی که کل دنیا ورزش تحریم کردن که باهاش رقابت نکنن، ما شدیم رفیق جون جونیش! کاش اون تیم هم زمانی که بازی تدارکاتی نداشتیم با ما همچین رفتاری میکرد!! درد ورزش ایران این چیزا هست ولی خب سعی میشه توجهات بره سمت مسائلی معمولی
  • am IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    جو سازی نکنید احتمالا منظور بازیکن هایی هستن که موقت دعوت شدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی