نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
۱ |
۰
تجارت مخفی زندانیان با امضای دنی آلوس!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قاچاق پیراهن‌های بارسلونا با امضای دنی آلوس در زندان رو به افزایش است.

بیش از دو ماه است که دنی آلوس با اتهام تجاوز جنسی به یک زن جوان در کلوپ شبانه بارسلونا، بدون وثیقه در بازداشت است. از آن زمان وکلای او شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا او را تا زمان دادگاه از زندان بیرون آورند.

در همین حال، زندانیان بخش ۱۳ زندان برایان ۲، تجارتی راه‌اندازی کرده‌اند که مدافع سابق بارسلونا در مرکز آن قرار دارد.

ظاهراً از زمانی که آلوس وارد زندان شد، مورد استقبال بقیه زندانیان قرار گرفته و از آنجایی که او چهره‌ای شناخته شده در دنیای فوتبال است، لیگی را راه‌اندازی کرده که در آن تیم‌های مختلف به رقابت می‌پردازند. طبق گزارش ElCaso.com، از زمانی که این بازیکن برزیلی پشت میله‌های زندان رفته، سفارشات برای پیراهن‌های فوتبال او چهار برابر شده است.

تجارت در زندان برایان ۲ با آلوس

نه تنها این، بلکه قاچاق پیراهن‌های بارسلونا با امضای خود دنی آلوس شروع به افزایش کرده است. رونق این تجارت به حدی است که یکی از زندانیان مجوز مربوطه را گرفته تا در زندان به بخش‌های مختلف برود و تمام پیراهن‌های بارسلونا را جمع‌آوری کند. خیلی از این پیراهن‌ها را خانواده‌ها به درخواست زندانیان برایشان فرستاده‌اند. طبق گفته رسانه‌ها، زندانی مذکور آنها را به بخش ۱۳ می‌برد تا دنی آلوس امضایشان کند. پس از انجام این کار، زندانی پیراهن‌ها را به هر بخش برمی‌گرداند و زندانیان آنها را برای خانواده یا دوستان خود می‌فرستند. البته این کار رایگان نیست و زندانی پورسانت خود را دریافت می‌کند؛ حالا یا بسته‌های تنباکو یا محصولات مختلف موجود در فروشگاه زندان.

دنی آلوس در حال حاضر در انتظار اعلام تاریخ دادگاهش است. و ممکن است یک سال و نیم طول بکشد تا تاریخ اعلام شود.

این مطلب را هم بخوانید: نامه دنی آلوس به همسرش از زندان؛ کاش زندگی فرصت دیگری به ما بدهد/ مبارزه می‌کنم تا بی‌گناهی‌ام را به دنیا نشان دهم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی