نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ضرر مالی کمتر و بدهی بیشتر/ بدشانسی دست از سر یووه برنمی‌دارد
منبع: Football Italia
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با انتشار وضعیت مالی یوونتوس مشخص شده که بانوی پیر بسیار کمتر از سال گذشته ضرر مالی دارد اما خبر بد این است که بدهی باشگاه دو برابر شده است.

یوونتوس صورت‌های مالی نیمه اول سال مالی ۲۰۲۲-۲۰۲۳ را منتشر کرد و زیان ۲۹.۵ میلیون یورویی را ثبت کرد که نشانه بهبود قابل توجهی نسبت به حساب‌های مربوط به مدت مشابه در سال گذشته بوده است.

برای اولین بخش از سال تقویمی ۲۰۲۲-۲۰۲۱ یووه ۱۱۲.۱ میلیون یورو ضرر کرده بود که عمدتاً به دلیل تأثیرات همه‌گیری ویروس کرونا و متعاقباً انجام بازی‌های پشت درهای بسته بود. ضررهای امسال نشان‌دهنده بهبود بیش از ۸۰ میلیون یورو در مقایسه با این زمان در سال گذشته است.

بیانکونری‌ها در گزارش خود توضیح دادند که بهبود وضعیت مالی آنها در ۱۲ ماه گذشته را می‌توان به درآمدهای بالاتر نسبت داد، به ویژه در بهبود مدیریت حقوق بازیکنان و کاهش هزینه‌های مربوط به قراردادها و پاداش‌های بازیکنان.

با این حال، یووه در حال حاضر مبلغ خالص ۳۳۰ میلیون یورو بدهکار است که نسبت به مبلغ ۱۵۳ میلیون یورویی که در ژوئن ۲۰۲۲ ثبت شد، بیش از دو برابر شده است. یوونتوس اصرار دارد که افزایش بدهی خالص باشگاه ارتباط چندانی با ساختار مدیریتی فعلی ندارد و می‌توان آن را تا حد زیادی به هزینه‌های بیش از حد سال‌های گذشته نسبت داد، زیرا یووه مجبور به پرداخت ۶۷ میلیون یورو پاداش در نقل و انتقالات سال گذشته بود.

اگرچه همه چیز احتمالاً قبل از پایان سال مالی تغییر می‌کند، انتظار می‌رود بدهی‌های فعلی یووه تا پایان سال ۲۰۲۲-۲۰۲۳ در همان نقطه باقی بماند.

این مطلب را هم بخوانید: پرونده جنجالی سنگین‌تر شد/ ۶ باشگاه همدست یوونتوس هستند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهرشاد یووه ای IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    بدبخت یوونتوس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی