نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
استقلال چشم به انتظار کمک یک اپراتور تلفن همراه/ سرنوشت بزرگترین بدهی تاریخ لیگ برتر پیچیده شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد که پول مورد نیاز برای بدهی به استراماچونی تأمین و این پرونده عظیم حل و فصل شود.

 اگرچه استقلالی‌ها این روزها تمرینات خود را برای مسابقه با ذوب آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر دنبال می‌کنند، اما مشکلات مالی این باشگاه همچنان پابرجا است و بازیکنان نسبت به شرایط موجود گلایه دارند. در کنار مطالبات مالی بازیکنان و کادر فنی استقلال مهم‌ترین بدهی باشگاه استقلال به پرونده استراماچونی برمی‌گردد. باشگاه استقلال زمان زیادی برای پرداخت پولی که نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان است ندارد.

در این شرایط محمد سررشته‌داری مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگویی با شبکه خبر سیما توضیحاتی را ارائه کرد. او گفت: این بالاترین بدهی تاریخ باشگاه استقلال است. تاکنون باشگاه استقلال چنین مواردی را تجربه نکرده است. باشگاه‌های دیگر و فدراسیون چنین پروژه‌هایی داشته‌اند اما دولت کمک کرد و این موضوع حل شده است.

مشاور مدیرعامل استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا دولت کمک خاصی در این خصوص انجام داده است، گفت: هنوز این‌طور نیست و اتفاقی نیفتاده است. تمام مسئولان باشگاه استقلال چند ماه سنگین را پشت سر گذاشتند. هرروز و هرشب نامه‌هایی زدیم و تماس‌هایی داشتیم اما باشگاه استقلال به عنوان پرافتخارترین باشگاه ایرانی در آسیا با این مشکل مواجه شده است.

سررشته‌داری درباره اینکه آیا راه حل دیگری برای حل مشکل استراماچونی وجود دارد یا نه، بیان کرد: آقای اخوان و همراه اول و مسئولان ذیربط لطف می‌کنند و فردا اولین جلسه را برگزار می‌کنند. باید ببینیم اسپانسر خوب باشگاه استقلال در گذشته چه تصمیم خواهد گرفت. امیدمان به این است که بدهی عظیمی که از گذشته برجا مانده را پرداخت کنیم و برای دریافت مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های آسیا اقدام کنیم. به صورت موازی مباحث دیگری را نیز پیگیری می‌کنیم و امیدواریم یکی از این موارد به نتیجه برسد.

سررشته‌داری درباره اینکه فقط ۴ روز زمان برای پرداخت این بدهی باقی مانده، تاکید کرد: بله، ما خودمان ساعت‌شمار گذاشتیم. تلاشمان را می‌کنیم. اینکه همه آمار مدیران قبلی را به یک نفر بدهیم و انتظار داشته باشیم در ۵ ماه حضور این همه بدهی را پرداخت کند، محال است. به هر حال درآمدزایی باشگاه استقلال ظرفیتی دارد. تبلیغات محیطی ما هم مشکلاتی را داشته است. حتی برخی بازیکنان صفر درصد پول گرفته بودند و این مسئله را هم حل کردیم تا به نقطه سرنوشت‌ساز برسیم.

او در پاسخ به این پرسش که چند درصد احتمال دارد مشکل حل شود، گفت: امیدواریم این اتفاق بیفتد و به نتیجه برسد. کاملا امیدوار هستیم اما درصد نمی‌توانم بگویم. همراه اول و آقای اخوان الطاف زیادی به استقلال داشتند و اسپانسر باشگاه بودند.

مشاور مدیرعامل استقلال درباره احتمال حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا افزود: ان‌شاالله این اتفاق نمی‌افتد و هرطور شده باید دل هواداران را شاد کنیم. ما به این مسئله فکر نمی‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • Amirtaji4444 IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    تو رو قرآن نگاه کنید آجرلو چه بلایی سر این باشگاه آورد و هیچ کس هم جزآت نمیکنه محاکمه اش کنه... آخه مرد حسابی ۳۰۰ میلیارد پول بی زبون هوادار که از بورس به باشگاه تزریق شد رو دقیقا چیکارش کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علی GB ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    تواین کشور مد شده هر کسی میاد مشکلات را می اندزه گردن مسئول قبلی و موفقیتی اگر بود به اسم خودش سند میزنه. مگر اینها از مشکلات باشگاه خبر نداشتن ۱۰۰٪ خبر داشتن ولی حب ریاست کم چیزی نیست که هرکسی از ان بگذره و بهانه ازاین بهترکه احساس تکلیف کردم شما که نمی تونی مشکلات را حل کنی بیجاکردی امدی . با این پول می تونستید مشکلات عده ای ازجوانان اعم از ازدواج ، بیکاری و ایجاد فرصت شغلی استفاده کنید کی می خواین اندازه گلیمتان پاهاتون را دراز کنید.
  • صدای هواداران IR ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    یادم هست که وزیر محترم ورزش جناب سجادی فرمودند که شب و روزم را برای پرسپولیس می گذارم تا پول کالدرون را پرداخت کنم وآسیبی به پرسپولیس نرسد حالا ما استقلالی‌ها هم همین انتظار را داریم که هرچه زودتر بدهی استراماچونی را پرداخت نمایید بالاخره شما مسولین که دوست ندارید جمع کثیری از جوانان جامعه به خاطر محروميت استقلالی‌ها افسرده شوند این تیم هم مال دولت است جناب سجادی نگذارید ننگ سلطانی فر ومدیران نالایق بر پیشانی شما نوشته شود دولت محترم پرداخت نماید بعد پیگیر مقصران باشد وپول را از آنها بگیرد ولی الان اولویت پرداخت این جريمه سنگین هست بعد اگر نخواستید تیم داری کنید همین استقلال را بفروشید چون مشتری خوب وپولدار بنام سالمی زاده حاضر است استقلال با بدهی هایش بخرد هم دولت راحت می شود هم هواداران آبی دل راحت می شوند بعد تا میتوانید به تیم سوگلی قرمز برسید ما توقع زیادی از دولت نداریم فقط می گوییم مشکلی که دولت قبل بوجود آورده حل نمایید الحق والانصاف درست نیست با تیمی که حداقل ۲بار پرچم ایران را برافراشته کرده در آسیا حالا لنگ پول باشد این بلا را وزارت ورزش قبل بوجود آورده
  • هوادار ۵۰ساله IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    به خدا درست نیست یک کشور با این عظمت واین قدمت چندین هزار ساله از پس یک بدهی خارجی بر نیاید دنیا به ما می خندد ما کشور اسلامی هستیم واعتقاد داریم جق را باید داد یکی از امامان معصوم می فرمایند حق کارگر را باید پرداخت کرد تا عرقش خشک نشده استراماچونی هم زحمت کشید وبازیکناتی مثل عارف غلامی، مهدی قایدی ،علی کریمی را ساخت ومی توانست تیم را قهرمانی آسیا برساند هرچند نگاه رنگی وزیر ورزش وقت باعث شد تا دستمزد این مربی خوب وبا دانش پرداخت نشود وایشان هم که یک خارجی است از پایبند نبودن مدیران وقت به قراداد ناراحت باشد وناچار به ترک تیم باشد حالا باید وزارت ورزش فعلی همت کند واجازه ندهد جمع کثیری از جوانان کشور به خاطر این موضوع افسرده گردند وپول این مربی ایتالیایی را پرداخت نماید به عنوان هوادار دعا گوی دولت می شویم ومن الله التوفیق
  • ساپی شیردل IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    اپراتور محترم استقلال کبیر را حمایت کن چون استقلال با ساپینتو شیر دل وهواداران پرشور استقلال قهرمان آسیا می شود وبرای اپراتور همراه اول عایداتی نصیب می شود
    • عادل IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
      استقلال قهرمان ۲ستاره آسیا است دارای قدمت ۷۷ساله ودر واقع پدر فوتبال ملی است این تیم متعلق به دولت است پس باید سریعا مشگل را حل کرد جالبه در گذشته با وجود اینکه پرسپولیس تقریبا ۵۰سال قدمت دارد حمایت‌های همه جانبه شده ولی هیچ افتخار بین المللی نیاورده وقت آن است که دوباره به استقلال کبیر اعتماد کنید تا دوباره ستاره درخشان برای اعتلای ایران بگیرد کمک کنید ضرر نمی کنید چون خیرش به دولت می رسد
  • حسین IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    درود بر اپراتور همراه اول که نگاه ملی دارد استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نماینده ایران است استقلال شایستگی دارد که یکبار دیگر قهرمان آسیا شود ساپینتو می تواند استقلال را قهرمان آسیا کند همانطور که استراماچونی می توانست ولی رشک وحسادت وزیر سابق دولت قبل مانع شد در واقع او به منافع ملی ضربه زد بعد به استقلال وهواداران پرشورش که جمع کثیری از ملت ایران هستند
  • ع ق QA ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    نه دیگه وقتی پرسپولیس کوچک بوده یکی از اقوام کدخدا یه پفک براش خریده حالا کدخدا باید به تلافی سر گردنه به حاجی پول بده حکم شاهین بیانی س

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی