گل‌محمدی امیدوار شد؛ ستاره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس پرفروغ می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی در بازی دوستانه با پیکان از وجود سعید صادقی استفاده کرد.

سعید صادقی در فصل نقل و انتقالات بزرگترین بمب نقل و انتقالاتی فوتبال ایران لقب گرفت و با قراردادی پرسروصدا از گل‌گهر سیرجان راهی پرسپولیس شد.

در آن مقطع خیلی‌ها گفتند پرسپولیس بازی نقل و انتقالات را با جذب سعید صادقی از استقلال و سایر مدعیان برد اما در طول فصل صادقی نتوانست آن‌چنان که باید و شاید بدرخشد و توانایی‌های خود را در پرسپولیس به رخ بکشد. البته او در دو برهه درگیر مصدومیت‌های عجیب شد اما به‌هر حال سطح توقعات از این بازیکن بالاست که دلیل اصلی آن هم به جنجال‌های فصل نقل و انتقالات برمی‌گردد.

با تمام این تفاسیر یحیی گل‌محمدی به سعید صادقی اعتقاد زیادی دارد و احتمالا در بازی حساس با مس رفسنجان که روز جمعه برگزار می‌شود، از وجود این بازیکن در خط میانی استفاده خواهد کرد. گل‌محمدی امیدوار است تیمش در رفسنجان نتیجه لازم را بگیرد و باخت مقابل سپاهان را فراموش کند. بدون شک این بازی یکی از حساس‌ترین بازی‌های پرسپولیس و گل‌محمدی تا پایان لیگ است.

 قراراست ملی‌پوشان پرسپولیس هم بعد از بازی فردای تیم‌های ایران و کنیا بلافاصله به اردوی تیمشان ملحق شوند و پرسپولیس را در رفسنجان همراهی کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ر US ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    لیگ که شروع شددوبازیرپرسپولیس رونگاه کردم می دونستم صادقی مصدوم میشه ازنوبازیش مشخص بودمصدومیتش صددرصدیه خطابه دوستم هم گفتم این بازیکن نمی تونه تاآخرفصل بازی کنه
  • محمد محمدی از اهواز ولی بچه مسجدسلیمان هستم. ساکن IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    ماشالله سعید صادقی نازنین و مهربان ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
  • سلام IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    آخ که بیاد روزی که صادقی دانیال شيخ سرلک و پریرا خصوصا خصوصا صادقی از پرسپولیس اخراج بشن ی تا موی عبدی و عمری به صدتای صادقی می‌ارزه آخه این کجاش بازیکنه والا در حد تیمهای محلات هم نیست اگه دلال های فوتبال نبودن این صادقی نو خواب هم نمی‌دید از جلوی محل تمرین پرسپولیس رد بشه وجدانا جز ی بازیکن معمولی و گیج و سر چی نشان داده اين از اون دسته بازیکنایی هست که شانسی سر از ی تیم خوب درمیارن و خیلی زود از فوتبال محو میشن چون ژنتیکش به فوتبال نمیخوره ی بازیکن از زمين خاکی بیاد قطعا از این صادقی معمولی خیلی خیلی بهتر بازی می‌کنه مربی فقط ۱۰ درصد دانش داشته‌ باشه صادقی را جزو بازیکن حساب نمیکنه از پایه‌های پرسپولیس بازیکن بياد صدبرابر هزار برابر از صادقی بهترن حيف اون همه پول صادقی مفتی هم بود بازم خیلی گران بود چون با وجود این بی خاصیت تیم ۱۰ نفره میشه هروقت بازی کرد کشکی بی تاثیر پراشتباه و مضر يکی هم مثل عمری هروقت بازی کرد موثر و با انگيزه یا عبدی همینطور موثر پرتلاش ای کاش نکبت تا آخر فصل تو ترکیب نباشه تا ایشالا فصل بعد تو پرسپولیس نباشه اینم دقیقا کپ کپ تمیروف طنز فوتبال شده نکبت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی