نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
خبرورزشی‌گردی| علی پروین: اگر راست می‌گویید مورینیو و گواردیولا را بیاورید/ نمی‌دانم چرا فدراسیون دنبال مربی درجه اول نمی‌رود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسطوره باشگاه پرسپولیس گفت: با تجربیاتی که دارم، می دانم مربی ایرانی بیشتر به درد تیم ملی می‌خورد تا مربی خارجی.

۱۲ سال پیش و در دی ماه سال ۱۳۸۹ علی پروین رئیس سازمان فوتبال باشگاه استیل آذین را بر عهده داشت ولی همیشه بازی های تیم ملی را دنبال می‌کرد. او در همین خصوص اظهار داشت: بازی تیم ملی مقابل قطر را دیدم ولی متاسفانه تیم ما هماهنگ نبود و اشکالاتی به ویژه در دفاع مرکزی داشت، باید این مشکلات به حداقل برسد تا تیم به هماهنگی لازم دست پیدا کند و هواداران از بازی تیم ملی لذت ببرند.

وی افزود: من یک مربی ایرانی هستم و به طور حتم با مربی وطنی با تجربیاتی که دارم، می‌دانم مربی ایرانی بیشتر به درد تیم ملی می‌خورد تا مربی خارجی. بزرگترین اشتباه فدراسیون این است که برود دنبال مربیان خارجی درجه چندم.

پروین خاطرنشان کرد: از مربیان خارجی که برای تیم ملی آمدند چیزی یاد نگرفتیم و تازه خیلی از آنها از ما چیزهای جدید یاد گرفتند و به قول معروف اوستا شدند. من نمیدانم چرا فدراسیون دنبال مربی درجه اول نمی‌رود؟ تیم ملی ما به مربیانی مثل مربیان رئال و بارسلونا نیاز دارد امسال گواردیولا و مورینیو وقتی به فوتبال ایران بیایند و قرارداد چند ساله داشته باشند بطور حتم فوتبال ما با یک جهش روبه رشد مواجه می‌شود.

مصاحبه علی پروین در تاریخ ۱۲ دی سال ۱۳۸۹ در خبر ورزشی مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| علی پروین: اگر راست می‌گویید مورینیو و گواردیولا را بیاورید/ نمی‌دانم چرا فدراسیون دنبال مربی درجه اول نمی‌رود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امیر IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    این سوال را باید اکنون از مسوولین بپرسید. البته جوابش مشخصه: دریافت پورسانت و منافع مالی مسوولین فدراسیون از قرارداد ۴۰ میلیاردتومانی آقای قلعه نویی.
  • نادر IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    اولا که مربی درجه یک دنیا ایران نمیاد اگه بیادم این تیم ملی هیچ عنوانی کسب نمیکنه
  • کاظم US ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    چرا از بین این همه مربی با دانش قلعه نوعی خوب کاملا مشخصه چون اهل رانته و از طرف دیگر تاج با رفیق غارش ساکت معلوم الحال جای بحث نمی گذاره و فوتبال هم مثل بقیه مسائل کشور به فنا می رود
  • علی IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    آقای پروین از یک طرف میگویید سرمربی داخلی از طرف دیگر سرمربی خارجی را پیشنهاد میدهید لطف کنید موضع خودرا مشخص کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی