نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
ناراحتی قلعه‌نویی از عدم حضور رحمان رضایی در کادرفنی/ او برمی‌گردد به یک شرط!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می‌شود، امیر قلعه نویی از عدم حضور رحمان رضایی در کادر فنی تیمش ناراحت است و حتی صحبت‌هایی برای بازگشت وی به کمپ تیم‌های ملی داشته است.

بعد از اولین حضور رحمان رضایی در کمپ تیم‌های ملی معاون وزیر ورزش استوری‌های او  را  بازنشر کرد و حتی به صراحت گفت کسی که چنین دیدگاه‌هایی در مورد مسایل اجتماعی دارد، نمی‌تواند خدمتگزار خوبی برای تیم ملی باشد.

صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس با انتشار تصویری از میلاد سرلک که با رحمان رضایی در حال تمرین بود، شایعه بازگشت این مربی به تیم ملی را قوت بخشید اما واقعیت این است که بازگشت رحمان رضایی فراتر از خواست امیر قلعه‌نویی و فدراسیون فوتبال است و تنها در صورت رضایت مدیران بالادستی بار دیگر می‌تواند به کمپ تیم‌های ملی برگردد.

گفتنی است امیر قلعه نویی بعد از جدایی رحمان رضایی از کادر فنی تیم ملی آندارنیک تیموریان را به جمع مربیان اضافه کرد اما گفت باز هم مربی به کادر فنی تیم ملی اضافه خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • رضایی IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    گرچه از رحمان رضایی خوشم نمیاد ولی وقتی سرمربی یه دستیار انتخاب میکنه ولی بعدش ازش می‌گیرنش نشونه ضعف سرمربی است و عدم توانایی و قدرت اش برای اداره تیم است
    • هیبت وشکوه IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      نشانه ضعف نیست اجرای قوانین کشورنشانه قانو نمندی یک نظام هست ایکاش درتمام مواردانجام شود تااختلاس وخیانت ووومحوگرددبیاییم بعدازسا لهای سال بعدازدههاوصدهاقرن کدخدامنشی رادرایرا ن قطع وقانون سالاری راحاکم کنیم،،اروپاغرب درداخل کشورشان قانون سالاریست باخارجی ودرخارج ازکشور شان شایدقانون رازیر پالگدکوب کنند
  • رحمان ۱۴۰۰ IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    آره واقعا رحمان میتونه یه آنجلوتی دیگه ای باشه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • محمد IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    مگر کم جسارت کرد؟ کسی که به مسولان مملکتش اهانت کرده و با وطن فروشان، هم نوایی، اصلا لایق نشستن روی نیمکت تیم ملی نیست.. از این بهتر خیلی داریم..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی