صحنه‌های عجیب و زشت بیرون مستطیل سبز؛ بزن بزن بازیکنان تیم ملی پرو با پلیس مادرید +ویدیو
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درگیری پلیس اسپانیا با بازیکنان تیم ملی فوتبال پرو صحنه‌های بسیار عجیب و زشتی در شهر مادرید به وجود آورد.

بازیکنان تیم ملی پرو قصد داشتند به ابراز احساسات هوادارانی که منتظر آنها بودند پاسخ دهند که درگیری آغاز شد. گزارش‌های محلی درگیری یاد شده را به این علت دانستند که برخی از افسران پلیس نتوانستند ستاره‌های پرو را به‌عنوان فوتبالیست‌های حرفه‌ای تشخیص دهند و آنها را با هواداران اشتباه گرفتند.

در ویدیوهای منتشر شده از درگیری میان پلیس شهر مادرید با بازیکنان تیم ملی پرو صدای یک هوادار شنیده می‌شود که می‌گوید: آرام باشید، آرام باشید... آنها بازیکنان تیم ملی پرو هستند!

پدرو گایسه، دروازه بان و کاپیتان تیم ملی پرو که عضو تیم باشگاهی اورلاندو سیتی است، پس از این درگیری‌ها در حالی که بسیار عصبانی بود گفت: می‌خواستیم به هواداران خود ابراز احترام کنیم که آنها (پلیس) شروع به مشت زدن به ما کردند.

این حادثه روز دوشنبه زمانی رخ داد که بازیکنان تیم پرو پس از آخرین جلسه تمرینی خود در آستانه بازی دوستانه سه شنبه شب مقابل مراکش در ورزشگاه متروپولیتانو اتلتیکو مادرید به هتل محل اقامت خود رسیدند. در تصاویر و ویدیوهای مربوط به درگیری یاد شده دروازه بان تیم ملی پرو در حالی که پیراهن پاره خود را نشان می‌دهد دیده می‌شود. پلیس اسپانیا بعد از این درگیری اعلام نکرد که آیا کسی بازداشت شده است یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی