نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
سه‌شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
۰ |
۰
اختلاف در اردوی پرتغال/ نه، با حرف رونالدو موافق نیستم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونالدو و فرناندش دو نظر کاملا متفاوت در مورد سرمربی جدید و اوضاع اردو دارند.

برونو فرناندش ادعای اخیر کریستیانو رونالدو مبنی بر اینکه ورود روبرتو مارتینس نفس تازه‌ای برای پرتغال به همراه داشته را رد کرد.

مارتینس بعد از نمایش ناامید کننده پرتغال در جام جهانی ۲۰۲۲ جانشین فرناندو سانتوس شد. او در شروع کار خود این اطمینان را به کریستیانو رونالدو داد که همچنان به عنوان یک رهبر به این بازیکن اعتماد دارد.

ستاره ۳۸ ساله پرتغال جواب این اعتماد را با ۴ گل در ۲ بازی داده و در ستایش فرناندش گفت: این یک فصل جدید برای کادر فنی، بازیکنان و تیم ملی است. ما انرژی خوبی داریم نفس تازه‌ای به تیم تزریق شده است.

با این وجود اما برونو فرناندش نظر دیگری دارد. کاپیتان منچستریونایتد در پاسخ به این سوال که آیا با این ارزیابی رونالدو موافق است به شبکه تلویزیونی RTP۳ پرتغال گفت: نه! او فقط یک مربی جدید با ایده‌های جدید است. اصلا هوای تازه‌ای وجود ندارد. این فقط یک دوره انتقالی است. جو حاکم بر تیم ملی همیشه خوب بود و هیچ وقت اتفاقی نیفتاده که هوای تازه از بین برود. بنابراین فکر می‌کنم پویایی فعلی به خاطر حضور سرمربی جدید و ایده‌های جدید او است.

رونالدو با سانتوس در جام جهانی به مشکل خورده بود و ناراحتی خود را در جریان بازیهای جام جهانی قطر و بعد از آن نسبت به این مربی نشان داده بود.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی