نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵
۳ |
۰
چه بر سر پدیده پرسپولیس آمده است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پدیده سمت راست خط دفاعی پرسپولیس در زمان برانکو حالا با نزول عجیبی مواجه شده است.

صادق محرمی که زمانی در پرسپولیس جای رامین رضاییان را پُر کرده بود حالا در دیدار تدارکاتی با کنیا به قدری ناامید کننده ظاهر می‌شود که جای خودش را در ابتدای نیمه دوم به رضاییان می‌دهد!

عجبا که همان رامین رضاییان در نیمه دوم ستاره تیم ملی شده، یک پاس گل می‌دهد و روی گل دوم هم نقش آفرینی می‌کند تا مشخص شود پدیده پرسپولیس در سال‌های نه چندان دور واقعا افت کرده است.

با این شرایط صادق محرمی که در دیناموزاگرب بازی می‌کند برای بازی در ترکیب تیم ملی یا حتی دعوت شدن هم با دشواری‌هایی روبرو خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مهران IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    یه سوال دارم جواب بدین.. معیارتون از بازی خوب چیه؟آیا صادق تو تیمش جای بازیکن تیم ملی آمریکارو نگرفته؟اینکه یکی مثل کیروش به بازیکنی بها میده که حتی تو ژوپیترلیگ تو ذخیره هم بازیش نمیدن و در لخویا به نیمکت نشین محض و السیلیه بازی میکنه با بازیکن لیگ قهرمانان قابل قیاسه؟الان زوده صبر کنی خودتون به این نتیجه میرسین... خراب شدن بازی صادق و اوج گیری(فعلا) رضاییان مدیون پاچه خاری رامین و پاچه خار پذیری کیروش میدونم.. چه بسا اصلا اعتماد بنفس صادق تو بازی هم واسه خودش وقتی توپ میگیره هم واسه تماشاچی و بعد تو زدن صادق و حرکت در عرضش با بازیکنی مثل رضاییان که فقط میتونه طولی حرکت کنه و اگه پرسش کنن نهایتا باهوشی کنه توپ بزنه به بازیکن حریف اوت بگیره قابل قیاسه؟منه ناکارشناس نه خودتون ببینید اگه حرفهام حقه حداقل بپذیرین
  • ❤️ IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    شما نگران نباش صادق حتی پیراهنشو بفرسته توزمین. از کیسه کشا بهتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی