نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
وحید امیری بهترین مدافع
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وحید امیری، مدافع باشگاه پرسپولیس در نظرسنجی خبرورزشی جایگاه نخست را به دست آورد.

در نظرسنجی اخیر خبرورزشی، این رسانه از مخاطبان خود خواست تا این‌بار پس از انتخاب بهترین دروازه‌بان، بهترین مدافع سال ۱۴۰۱ فوتبال ایران را انتخاب کنند.

در این نظرسنجی که بیش از ۵۰هزار نفر در آن شرکت کردند، این وحید امیری بود که با کسب ۳۸ درصد آرا به عنوان بهترین مدافع سال فوتبال ایران انتخاب شد. بازیکنی که همواره در ترکیب سرخ‌پوشان به عنوان یک مهره کلیدی، عصای دست یحیی گل‌محمدی بوده است.

پس از ستاره پرسپولیس این کوین یامگا بود که با کسب ۲۸ درصد آرا در رده دوم قرار گرفت. گفتنی است مدافع استقلال یکی از بهترین گلزنان آبی‌پوش در این فصل بوده که برای یک مدافع یک آماری بسیار خوب محسوب می‌شود.

رامین رضاییان که سال فوتبالی بسیار خوبی را با گل‌زنی در جام جهانی و عملکردی درخشان در ترکیب سپاهان پشت سر گذاشت نیز موفق شد رای ۲۳ درصد از شرکت‌کنندکان را کسب کرده و در رده سوم قرار بگیرد.

دیگر نظرسنجی‌های انتخاب ترین‌ها:

بهترین مدافع لیگ ۱۴۰۱

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زهرا IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    پرسپولیس مقدس زیباترین عشق جهان
  • مجید IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    این نظر سنجی ها فاقد هرگونه ارزشی می باشد ، ممکن است که از دیدگاه کارشناسان شخصی که در یک تیم با هواداران کمتر بهترین بازیکن است چون هواداران به نفر تیم خودشان رأی میدهند و طبیعی است که نفری که تیم پر هواداری است انتخاب می شود نه بر اساس شایستگی بازیکن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی