نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
در مورد مسی دروغ گفتند/ من و لیونل شایسته رفتار بهتری بودیم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونالد کومان سرمربی هلند همچنان بابت نوع جدایی‌اش از بارسلونا ناراحت است

رونالد کومان، سرمربی جدید تیم ملی هلند به اتفاقی مهم از دوران حضورش در بارسلونا اشاره کرد. کومان بعد از جدایی از بارسلونا در تیم دیگری مشغول به کار نبود تا اینکه هدایت تیم ملی هلند را در پایان جام جهانی ۲۰۲۲ به عهده گرفت. او در گفت‌وگو با یک رسانه هلندی با اشاره به دوران پرفراز و نشیب حضورش در بارسا تاکید کرد که شایسته احترام بیشتری بوده است.

او در مورد بازگشت دوباره به تیم ملی هلند گفت: «سرمربیگری تیم ملی کشورم افتخار بسیار بزرگی است. البته قبلا هم چنین تجربه‌ای داشتم و آن زمان هم گفته بودم که تنها باشگاهی که هدایت آن را به عهده می‌گیرم بارسلونا است. حضور در تیم ملی موقعیت متفاوتی است که زمان آزاد بیشتری در اختیار شما می‌گذارد. اینجا مجبور نیستید که هر سه روز یک بار بازی کنید.»

کومان که در سال ۲۰۲۰ نیمکت هلند را به مقصد بارسلونا ترک کرد در پاسخ به این سوال که آیا بازگشت دوباره به جمع نارنجی ها یک نوع ادای دین است گفت: «فکر می‌کنم همه از هدف من خبر داشتند. در قراردادم درج شده بود که اگر بارسلونا پیشنهاد بدهد می‌توانم با پرداخت مبلغی مشخص جدا شوم. حتی یک بازیکن هم بابت این اتفاق از من گلایه نکرد. آن زمان به خاطر مشکلات ناشی از شیوع کووید باشگاه وضعیت مالی خوبی نداشت و مشکلات زیادی اطراف خودم احساس می‌کردم. با این وجود از فرصت بازگشت استفاده کردم چون عاشق بارسلونا بودم. یک سال بدون تماشاگر بازی کردیم و انتظار چنین شرایط بدی را نداشتیم. در ادامه آنتوان گریزمان و لیونل مسی از جمع ما جدا شدند. هیچ گاه فکر نمی‌کردم این همه اتفاق بد یکجا رخ بدهد. به هر حال این هم بخشی از زندگی است و باید قبولش کرد. فقط افسوس می‌خورم که فقط توانستم یک سال و چهار ماه آنجا دوام بیاورم. به نظرم شایسته احترام بیشتری بودم. جدایی مسی غافلگیرکننده بود. آنها پیش از فصل به من گفتند که فردا با مسی و پدرش دیدار و قرارداد جدید را امضا می‌کنیم و مشکلی بابت ماندنش وجود ندارد. روز بعد لاپورتا به من زنگ زد و احتمال این اتفاق را ضعیف دانست و همان شب مسی رفت. به نظرم لئو آن قدر برای باشگاه زحمت کشیده بود که لیاقت چنین رفتاری را نداشته باشد.»

این مطلب را هم بخوانید: مسی مقابل رونالدو؛ کدام‌یک در مقابل ۱۰ تیم برتر جهان گل‌های بیشتری به ثمر رسانده است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی