نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
میشائیل شوماخر
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خانه حراج ساتبیز تولد ۵۰ سالگی خود در آسیا را با فروش ماشین قرمز افسانه‌ای جشن می‌گیرد.

ساتبیز، معروف‌ترین خانه حراج جهان، فراری F۱-۲۰۰۰ میشائیل شوماخر را که با آن برنده جایزه بزرگ برزیل در سال ۲۰۰۰ شد، بین ۳ تا ۱۲ آوریل در هنگ‌کنگ به حراج خواهد گذاشت.

از تاریخ ۱ تا ۶ آوریل به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس این شرکت در آسیا، خودروی این برند ایتالیایی به نمایش گذاشته می‌شود. این خودرو نقش مهمی در اولین پیروزی شوماخر با تیم مارانلو در فرمول یک داشت و همانطور که در وبسایت خانه حراج آمده است: «فرصتی استثنائی است برای داشتن تکه‌ای از تاریخ.»

این خودروی تک سرنشین با شماره ۱۹۸ مجهز به موتور ۹۰ درجه V-۱۰ است که می‌تواند حدود ۷۸۰ اسب بخار قدرت تولید کند. این خودرو که متعلق به دوران طلایی فراری است، با شوماخر در سال ۲۰۰۰ در گرندپری برزیل برنده شد و در گرندپری اسپانیا و موناکو به مقام اول رسید. آخرین باری که شوماخر با این ماشین مسابقه داد در گرندپری اتریش بود، جایی که ریکاردو زونتا او را در دور اول حذف کرد و از آن به بعد دیگر از این ماشین استفاده نشد.

فراری بعدا این ماشین را بازسازی کرد. انتظار می‌رود که این خودرو رقم نجومی داشته باشد و به گران‌ترین خودروی مدرن فرمول یک تبدیل شود. خودرویی که شوماخر با آن در سال ۲۰۰۳ قهرمان شده بود در ماه نوامبر به قیمت ۱۴٫۸ میلیون دلار به حراج گذاشته شد.

عکس| فراری اسطوره اتومبیلرانی به حراج گذاشته می‌شود/ قیمت خودروی شوماخر چند است؟

این مطلب را هم بخوانید: عکس| ایر جردن XIII: کفش‌های ۴ میلیون دلاری

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی