نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
لیونل مسی
منبع: Mundo Deportivo
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاری‌سن‌ژرمن برای نگه داشتن لیونل مسی هرکاری لازم باشد انجام می‌دهد و بارسلونا هم نگاهی به بازگرداندن اسطوره‌اش دارد.

موضوع آینده لیونل مسی، کاپیتان سابق بارسلونا و فوق ستاره فعلی پاری‌سن‌ژرمن، تا زمانی که به طور دقیق مشخص نشود همچنان در تیتر اخبار سراسر جهان قرار خواهد داشت.

قرارداد کاپیتان آرژانتین با پی‌اس‌جی در پایان فصل به پایان می‌رسد و هنوز خبری از تمدید نیست. از آنجایی که او برای امضای قرارداد جدید عجله نمی‌کند، این گمانه‌زنی‌ها به وجود آمده که او نمی‌خواهد در پاریس ادامه دهد و در عوض دلش با بازگشت به بارسلونا است. کاتالان‌ها هم به نوبه خود به بازگشت مسی به نوکمپ اصرار دارند و معتقدند که بازگشت او در تابستان به وقوع خواهد پیوست. اما پاری‌سن‌ژرمن عقب نمی‌رود و به گفته موندو دپورتیوو، پاریسی‌ها آماده شدند تا برای نگه داشتن مسی هرکاری لازم است انجام بدهند.

بر اساس این گزارش‌ها، مسی با قرارداد پیشنهادی جدید پاریسی‌ها متقاعد نشده، به خصوص با توجه به اینکه آنها با وجود داشتن تیمی در کلاس جهانی، در فصول متوالی از مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان حذف می‌شوند.

پاری‌سن‌ژرمن همچنان قصد دارد مسی را در باشگاه نگه دارد. آنها به همین منظور به پدر و ایجنت او، خورخه مسی، اطلاع دادند که آماده هستند تا برای متقاعد کردن او پول بیشتری بدهند و سال‌های بیشتری به قرارداد او اضافه کنند. تمیم بن حمد آل‌ثانی، امیر قطر که مالک پاری‌سن‌ژرمن است، می‌خواهد مسی را باز هم در باشگاه ببیند و به مسئولان دستور داده که به هر قیمتی شده باید این اتفاق بیافتد. جدا از موفقیت‌های ورزشی، مسی ده اسپانسر بزرگ جدید نیز برای پاری‌سن‌ژرمن آورده، و مالکان نمی‌خواهند او را از دست بدهند و آرزو دارند او را تا زمان بازنشستگی در باشگاه نگه دارند.

با این حال، مسی هنوز قرارداد جدید را امضا نکرده و به نظر می‌رسد پاریسی‌ها با مانعی بزرگ بر سر راه خود روبه‌رو هستند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی